DAD julenummer?
Fra : Eva

Dato : 14-11-05 16:14

Hvad er det nu det hedder, det der nummer som er en duet mellem far og søn?

Kåre

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-11-05 16:21

"Eva" <eva__pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er det nu det hedder, det der nummer som er en duet mellem far og
søn?

Sad, sad christmas
Iøvrigt en rigtig god sang

Mvh
Benjamin

Fra : Lars Rindsig

Dato : 14-11-05 21:33

Laziter [9440] wrote:

> Sad, sad christmas

Var det ikke den der pige-cow punk-gruppes julenummer hed? Eller var det
Cold, Cold Christmas?

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-11-05 22:46

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Var det ikke den der pige-cow punk-gruppes julenummer hed? Eller var det
> Cold, Cold Christmas?

Det ved jeg ikke, jeg ved bare at DAD har 'Sad sad christmas' som bonustrack
på 'Draws a circle' (har lige tjekket og den er god nok).

Mvh
Benjamin

Fra : Kåre

Dato : 14-11-05 23:33

> [...]
> bonustrack
> på 'Draws a circle' (har lige tjekket og den er god nok).

Ja den er god nok. Kunne bare ikke lige komme i tanker om det

Kåre

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 16-11-05 09:28

Darleens-nummeret hedder "Cold, cold Christmas". Og der er sq ikke meget
cowpunk over dem... Desværre.

Men som nævnt hedder DAD's "Sad sad Christmas".

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe.

Fra : OleK

Dato : 20-11-05 21:35

"Sad sad christmas" er da vist god nok - men der er også

Mad X-mas and a psykopatic Ney Year (EMI LC542) fra 1998.

Mvh.
Ole