Zone alarm og junkmail
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 12:39

Hejsa
Jeg har nu siddet og rodet rundt i min zonealarm, og vil gerne have den
indbyggede junkmail slået fra, men har ikke fundet ud af det endnu, kan i
hjælpe mig, da jeg er udemærket tilfreds med den "uønsket mail" der er i min
Outlook
Mvh
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 12:46

Jeg har nu fundet ud af det, det lå under "Mail sikkerhed"

Mvh
Mikkel