Raveonettes på MTV
Fra : .Kody

Dato : 14-11-05 10:25

Hejsa

Raveonettes koncert fra DSB´s lokomotivværksted blev åbenbart sendt på MTV
igår (søndag d. 13.11).
Var der nogen der så den og var det værd at se ?.

Og vigtigst af alt........ bliver det genudsendt ?

..Kody

Fra : MJ-23

Dato : 14-11-05 18:33

".Kody" <mgs_fjern_@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igår (søndag d. 13.11).
> Var der nogen der så den og var det værd at se ?.
>
> Og vigtigst af alt........ bliver det genudsendt ?

Den var faktisk OK.

De spillede:

01 You Say You Lie
02 Heartbreak Stroll
03 Let's Rave On
04 Red Tan
05 Sleepwalking
06 That Great Love Sound
07 Attack Of The Ghostriders
08 Do You Believe Her
09 L.A. Girls
10 Remember
11 Somewhere In Texas
12 Love In A Trashcan
13 New York Was Great
14 Twiligh

Så er det jo godt med en DVD optager.

/MJ

Fra : .Kody

Dato : 14-11-05 19:34

"MJ-23" <martin-mjFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ".Kody" <mgs_fjern_@email.dk> skrev i en meddelelse

> Den var faktisk OK.

Jeg kan se det kommer igen mellem torsdag og fredag kl. 00.30 på MTV DK

..Kody