Brændeovns forhandlere
Fra : morten.meldgaard@gma~

Dato : 14-11-05 08:58

Hej alle

Eftersom behovet for en effektiv brændeovn i et pænt design bliver
mere og mere fremtrædende er vi gået i dialog med en forhandler i
nordsjællandsområdet. Vi har set os lune på en større model fra
Scan. Nu har jeg altid sørget for at forhandle opgivne priser, men
denne forhandler var ikke til at stikke i..det var ren listepris +
montering....og det kan jeg af principielle årsager ganske enkelt ikke
acceptere.. derfor, kender i til nogle forhandlere på sjælland der er
lydhøre overfor alternativ prisfastsættelse??

På forhånd tak,
Burke

Fra : Henk

Dato : 14-11-05 10:30

morten.meldgaard@gmail.com wrote:
> [...]
> acceptere.. derfor, kender i til nogle forhandlere på sjælland der er
> lydhøre overfor alternativ prisfastsættelse??

Hej

Lige nøjagtigt på Scan ovne har Bauhaus ofte meget alternative priser.
F.eks. for ca. en måned siden en Scan Nordic, listepris 6995.- , Bauhaus
pris 3995.-.
Jeg er så til gengæld sikker på at den pris ikke kunne forhandles.

Mvh.
Henk

Fra : A.Kaup

Dato : 14-11-05 16:49

>kender i til nogle forhandlere på sjælland der er lydhøre overfor alternativ prisfastsættelse??
Kender ingen, men...

Ring rundt til forskellige forhandlere - og bed om "en god pris"!
Ring til sidst til den aktuelle forhandler og hør hvad han kan tilbyde
ovnen til. Fortæl ham om dit bedste tilbud - vær ærlig og oprigtig.
Husk det er nemmere at få ting som tilbehør, levering og/eller
opsætning med i tilbuddet frem for reel rabat.

Sådan sparede vi 950 kr. på en sofa som Idé Møbler i første omgang
ikke var til at handle med.

Mvh. Akaup.

Fra : morten.meldgaard@gma~

Dato : 15-11-05 16:09

Hej Henk og A.Kaup..Tak for info og tippene...