Skærme
Fijala 3554
Samsung 960BF Ghosting?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 13-11-05 20:22

Hej

Jeg har en kammerat som lige har købt en Samsung 960BF, som skulle være en
god gamer skærm med kun 4ms.
Men det ser helt forkert ud i de spil han har.

Counter Strike Source
Need For Speed ?
SWAT
+ flere spil...

Når man bevæger sig lidt i et spil, er der meget slem ghosting i billedet?
Hvis man f.eks i CS:S kigger på en væg og bare bevæger sig lidt kager
grafikken ud, man skulle tro at skærmen havde +100 ms

Der er installeret nyeste driver til skærm til grafikkortet.

Er skærmen defekt??

System: Amd 3200+, WinXP med Sp2, Ati 9800 Pro, 1 GB ram

// Sid
Har selv en Samsung en 913b, som spiller perfekt..

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-05 21:34

> Jeg har en kammerat som lige har købt en Samsung 960BF, som skulle være en
> god gamer skærm med kun 4ms.
> Men det ser helt forkert ud i de spil han har.

Driver version?

Fra : sls\(2770\)

Dato : 13-11-05 22:19

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Driver version?

På grafikkortet, mener den hedder Catalyst 5.11
Og på skærmen, prøvede vi den fra CD'en og den nyeste fra samsungs side.

Vi har prøvet med både DVI og Analog kabel.

Vi har haft afinstalleret alle drivere og installeret dem igen.

// Sid

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-05 09:52

> [...]
>
> Vi har prøvet med både DVI og Analog kabel.
>
> Vi har haft afinstalleret alle drivere og installeret dem igen.

Hvad siger leverandøren så - for mystisk, det lyder det.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 14-11-05 10:50

> Hvad siger leverandøren så - for mystisk, det lyder det.

Ikke noget endnu, han fik den først i weekenden...
Vi har søgt på nettet, og han er ikke den eneste med problemet, men der er
ingen med en løsning...

// Sid

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-05 20:12

> Vi har søgt på nettet, og han er ikke den eneste med problemet, men der er
> ingen med en løsning...

Godt du har 14 dages returret så