pseudoposter i nyhedsgrupper - Thunderbird~
Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-11-05 19:48

Thunderbird at begynde at vise at der er poster i enkelte nyhedsgrupper
men når jeg går ind på dem, så er der ingen at se..

Nogen fixes eller andre der har samme problem?

Mikael

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-11-05 21:31

Den 13-11-05 19.48 skrev Mikael Schøler følgende:

> Thunderbird at begynde at vise at der er poster i enkelte nyhedsgrupper
> men når jeg går ind på dem, så er der ingen at se..

Det er en fejl, som vist har været i Mozilla-pakken i meget lang tid, og
som så er fulgt med over i Thunderbird.

Der er sikkert flere ting, der kan udløse det forkerte tal, men en af
dem er en fejl i killfiltret. Problemet er, at filtret fjerner de
uønskede indlæg, men de markeres ikke som læste, derfor vil de hele
tiden akkumulere i antallet af ulæste indlæg.

Indimellem nulstilles tallet automatisk. Jeg har endnu ikke kunnet
gennemskue, hvad der udløser nulstillingen, det virker meget tilfældigt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-05 13:19

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Indimellem nulstilles tallet automatisk. Jeg har endnu ikke kunnet
> gennemskue, hvad der udløser nulstillingen, det virker meget tilfældigt.

Okay men jeg har så nada i killfilter..

Jeg løste det dog ved at unsubscribe gruppen og så subscribe den igen.

Tak for svaret :)

Mikael