TDC Kabel TV Sikkerhedspakke
Fra : Thomas M

Dato : 13-11-05 17:36

Den sikkerhedspakke man kan abonnere på, når man har Webspeed hos TDC, er
den noget værd?

Det koster 10,- pr. måned at abonnere på den, men hvis den ikke er noget
værd, så gider jeg næsten ikke installere den.

Hvad kan den, som f.eks min gratis ZoneAlarm firewall og AVG virus scanner
ikke kan!?

Thomas

Fra : Morten Guldager

Dato : 13-11-05 17:47

2005-11-13 Thomas M wrote
> [...]
> værd, så gider jeg næsten ikke installere den.
>
> Hvad kan den, som f.eks min gratis ZoneAlarm firewall og AVG virus scanner

Hvis det er Norman pakken, så har den ihvertfald een feature jeg
savner ved de fleste andre personlige firewalls. Den kan blokere
for udgående trafik også. Om din ZoneAlarm kan det ved jeg ikke,
ligeledes ved jeg naturligvis heller ikke om det er en feature du
gerne vil have.

/Morten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-11-05 19:12

Den 13-11-05 17.47 skrev Morten Guldager følgende:

> Hvis det er Norman pakken, så har den ihvertfald een feature jeg
> savner ved de fleste andre personlige firewalls. Den kan blokere
> for udgående trafik også.

ZoneAlarm blokerer også for udgående trafik.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-05 20:02

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> wrote in message

> Hvis det er Norman pakken, så har den ihvertfald een feature jeg
> savner ved de fleste andre personlige firewalls. Den kan blokere
> for udgående trafik også.

En anden skrev at Zonealarm godt kunne og Sygate personal firewall (også
gratis) kan da også. Så hvilke fleste andre firewalls tænker du på?

> /Morten

Nicolai

Fra :    ab©

Dato : 14-11-05 23:04

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for udgående trafik også. Om din ZoneAlarm kan det ved jeg ikke,
> ligeledes ved jeg naturligvis heller ikke om det er en feature du

Norman roses /anmeldes her
http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=27&products_id=64

ab (-c:)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-05 00:25

Den 14-11-05 23.03 skrev ab© følgende:

> Norman roses /anmeldes her
> http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=27&products_id=64

Det er nok at stramme den lidt at kalde en salgstekst for en anmeldelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.

Fra : Nicolai

Dato : 15-11-05 15:55

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> Norman roses /anmeldes her
> http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=27&products_id=64

Ironi i den reneste og smukkeste form?

> ab (-c:)

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-05 20:05

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Hvad kan den, som f.eks min gratis ZoneAlarm firewall og AVG virus scanner
> ikke kan!?

Jeg ved ikke hvad "rapportering omkring aktiviteten på din
internetforbindelse" dækker over, men de 2 ting du nævner er lige så godt
som den sikkerhedspakke.

> Thomas

Nicolai

Fra : Anders S..

Dato : 14-11-05 09:24

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
> værd, så gider jeg næsten ikke installere den.
>
> Hvad kan den, som f.eks min gratis ZoneAlarm firewall og AVG virus

Det er ikke Norman hos TDC kabel tv men F-secure.
(Med minder de har lavet det om inden for de sidste 4 mdr.)

--
MVH
Anders

www.sikker-surf.dk

Fra : Thomas M

Dato : 14-11-05 18:26

"Anders S.." <anderzz@Fjern-dette-og-dette.sikker-surf.dk> skrev i en
meddelelse news:43784974$0$1849$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det er ikke Norman hos TDC kabel tv men F-secure.
> (Med minder de har lavet det om inden for de sidste 4 mdr.)

Det er netop F-Secure, og det virkede ikke en meter med min Win XP - det fik
min PC til at genstarte under hver opstart, således jeg ikke engang kunne få
lov at bruge den.

Var nødt til at vælge "sidste virkende opsætning", eller hvad det hedder,
for at komme ind i Windows og afinstallere programmet.

Virker ærlig talt lidt amatør agtigt, at et program idag ikke virker med XP.

Så jeg er tilbage med Zone Alarm, og den virker fortrinligt.

Fra : Roland Hansen

Dato : 15-11-05 08:33

> [...]
> XP.
>
> Så jeg er tilbage med Zone Alarm, og den virker fortrinligt.

Hej

Det er mærkeligt, at din pc laver det nummer, for jeg har både en stationær
og en bærbar pc med win xp og der er ingen problemer med f-secure.

De er begge fuldt opdateret og køre begge med sp2.

Roland