Billeje Malaga
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-11-05 16:52

Vi skal leje bil i Malaga.

Hvilket selskab gør man det billigst ved?

Vi flyver derned med SAS.

--
Per, Esbjerg

Fra : Bakken

Dato : 13-11-05 18:51

> Vi skal leje bil i Malaga.
>
> Hvilket selskab gør man det billigst ved?

http://www.carjet.es/

Ligger lige neden for trappen i ankomsthallen - faktisk det allerførste
kontor.
Er billigere end både HelleHollis og de andre udlejere.
Har i hvert fald altid været det for mig.
Og reservationen kan jo selvfølgelig klares over nettet hjemmefra

Mvh

Bo

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 13-11-05 21:28

> [...]
> Har i hvert fald altid været det for mig.
> Og reservationen kan jo selvfølgelig klares over nettet hjemmefra

Jeg skal også til Malaga til vinter, og i går brugte jeg en par timer på
flybilletter og billeje. I går fandt jeg frem til at HelleHollis var
billigst (i går), men kunne ikke lige overskue om forsikringen var
inkluderet? Men linket som Bo kom med, til CarJet.com, er faktisk billigere
end HelleHollis, og så er det inkl. forsikring, og babystol er også gratis
(interessant i vores tilfælde, da vi har vores lille datter med). Alle de
andre selskaber krævede gebyrer, godt nok små beløb, men alligevel. Så når
lejlighed og fly er på plads, bestiller jeg helt sikkert hos CarJet.com! Og
så har de et spændende udvalg af biler, så jeg tillader mig nok at vælge
noget mere spændende end en ordinær Opel Corsa.

Mvh

Emil

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 14-11-05 15:39