Ny medlem
Fra : Mehmet Kesen

Dato : 13-11-05 16:41

Hejsa folkens, jeg er ny her, og ny til det med motorcykler i det hele
taget.

Tænkte at hvis jeg så småt ska til at overveje det med motorcykler må jeg
hellere starte et sted med masser af viden - Og her er jeg så :)

Jeg har en lille drøm som jeg gerne vil have opfyldt en dag. Det er noget
med en motorcykel, den åbne-lange-landevej, også en distance på 3000+ km :)
Men meget mere om det senere. Det er nok ikke noget man bare sådan lige gør.

I første omgang vil jeg gerne have lov til at sige hej til jer alle, og tak
for sådan et dejligt forum af "pure-hardcore" viden, og enthusiasme :)

For at det ikke skal være et helt tomt off-topic hilsen indlæg vedlægger jeg
et link til et monster.
En 48 Cylinder af en monster motorcykel. "håber ikke den er blevet postet
før" :)

http://www.bigbikeriders.com/48cyl.htm

Mvh.
Bobo

Fra : Knud Dam

Dato : 13-11-05 19:52

"Mehmet Kesen" <ikke-oplyst@ved-ikke-hvor.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa folkens, jeg er ny her, og ny til det med motorcykler i det hele
> taget.

Velkommen !

; - )

KD Bandit 600 S, der blev luftet i det fine vejr i week-enden.

Fra : Hans Henriksen

Dato : 13-11-05 21:42

Velkommen til dig, kan jo være vi ses derude til sommer.

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-11-05 22:00

Mehmet Kesen wrote:
> [...]
> for sådan et dejligt forum af "pure-hardcore" viden, og enthusiasme :)

Pænt goddag! Og det med turen - den nemmeste måde at gennemføre det på
er netop at "bare gøre det" en dag man har lyst. Tænker man for længe
vokser risikoen for at det ikke bliver til noget. Find en MC du kan lide
og har råd til at vedligeholde, kør på den fra Marts til Juni og vurder
om du stoler på den, så er du klar til langtur.

--
vh
Torben