Quake 4 hjælp
Fra : Paul

Dato : 13-11-05 13:40

Jeg havde købt Quake4 og installere som det skulle være og da jeg
prøver at spille så sket der ikke noget. Hvad er der galt ??
Kan I hjælpe mig ?jeg har forsøgt at slet og geninstallert den igen
men der sker intet. Jeg kører med win XP

vh
Paul

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 13-11-05 13:41

Paul wrote:
> [...]
> Kan I hjælpe mig ?jeg har forsøgt at slet og geninstallert den igen
> men der sker intet. Jeg kører med win XP

Regel #1 : Tjek om din computer overholder systemkravene

/Anders

Fra : Dal

Dato : 13-11-05 18:12

Hvis din pc ikke helt opfylder spec. vil det tage sin tid at hente intro
osv.

/Henrik

Fra : Paul

Dato : 13-11-05 19:51

On Sun, 13 Nov 2005 13:39:32 +0100, Paul <hoan@tiscali.dk> wrote:
Jeg har en pentium 4 3ghz. 1gb. ram radeon 9800 XT og 160 gb. hdd

vh
Paul

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-11-05 20:15

> On Sun, 13 Nov 2005 13:39:32 +0100, Paul <hoan@tiscali.dk> wrote:
> Jeg har en pentium 4 3ghz. 1gb. ram radeon 9800 XT og 160 gb. hdd

Har du prøvet med nyeste driver til din hardware bla. grafik driver

Mvh Steen Jensen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-05 13:21

Paul wrote:
> On Sun, 13 Nov 2005 13:39:32 +0100, Paul <hoan@tiscali.dk> wrote:
> Jeg har en pentium 4 3ghz. 1gb. ram radeon 9800 XT og 160 gb. hdd
>
> vh
> Paul

Anvender du catalyst driver til det kort? Hvis det er version 5.10 så
har jeg oplevet andre problemer med den version. Prøv evt. med version
5.9. Her snakker jeg selvfølgelig til dit grafikkort.

Mikael

Fra : Paul

Dato : 14-11-05 06:39

On Sun, 13 Nov 2005 13:39:32 +0100, Paul <hoan@tiscali.dk> wrote:
Alle mine drivers er den nyeste.

vh
Paul

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-11-05 15:50

Paul wrote:
> [...]
> Kan I hjælpe mig ?jeg har forsøgt at slet og geninstallert den igen
> men der sker intet. Jeg kører med win XP

Ifølge http://www.quake4game.com/ skal du have en engelsk windows for
at det vil fungere.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-05 16:32

Lars Hoffmann wrote:

> Ifølge http://www.quake4game.com/ skal du have en engelsk windows for
> at det vil fungere.
>
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Så kan man vel "bare" prøve at sætte sprog til engelsk?

Fra : kenzo

Dato : 14-11-05 20:08

Nå her kører den fint på WinXP med Sp2 på DK

Fra : Dark Cowboy

Dato : 21-12-05 23:51

Slå alle codecs fra i ACE Dashboard, hvis du har dét installeret.