Lige lovligt kedeligt...
Fra : Brokrøv

Dato : 13-11-05 13:39

Altså mig og min kæreste, ikke?

Hun vil gerne modtage oralsex, men hun vil ikke give...

Hun vil gerne elske i missionæren, både som top eller bund...

Hun vil ikke intimbarberes, for så ligner hun ikke de andre, når hun
skal bade i fitness-centeret...

Hun vil ikke tages bagfra doggy style - det mener hun er ydmygende...

Hun vil slet ikke lege "sport i 2'eren" - det bryder hun sig ikke om...

Skal der bolles, skal vi altid vente til sengetid, så det foregår i
soveværelset...

Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

brokblog.smartlog.dk

Fra : Zeki

Dato : 13-11-05 14:17

"Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en

> Hun vil gerne modtage oralsex, men hun vil ikke give...

Og hvad sker der hvis du også stopper med at "give"?

> Hun vil ikke intimbarberes, for så ligner hun ikke de andre, når hun skal
> bade i fitness-centeret...
> Hun vil ikke tages bagfra doggy style - det mener hun er ydmygende...

Det virker som om, at hun har noget af et forfængelighedsproblem.

> Hun vil slet ikke lege "sport i 2'eren" - det bryder hun sig ikke om...

Forståeligt nok!

> Skal der bolles, skal vi altid vente til sengetid, så det foregår i
> soveværelset...

Med lyset slukket?

> Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

Du forventer mere, fair nok.

Har du talt med hende om det? Hvad siger hun?

Mvh
Zeki

Fra : Tony

Dato : 13-11-05 14:27

"Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en meddelelse
> [...]
> soveværelset...
>

> Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

Find dig en ny babe.

Jeg tror hun får sit behov dækket henne i fitness-centeret.

Tony

Fra : GLS

Dato : 13-11-05 15:45

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Find dig en ny babe.
>
> Jeg tror hun får sit behov dækket henne i fitness-centeret.
>
> Tony

Tillykke, det ser ud til du har overtaget min ex

Fra : Tony

Dato : 13-11-05 16:06

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev

> Tillykke, det ser ud til du har overtaget min ex

Takker mange gange, jeg kan altid bruge lidt EX--tra.

Tony

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 13-11-05 16:00

"Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en meddelelse
> Altså mig og min kæreste, ikke?

Er du sikker på at dette er rigtigt?

> Hun vil ikke intimbarberes, for så ligner hun ikke de andre, når hun skal
> bade i fitness-centeret...

Nu om dage er de jo alle imtimbarberet, så det burde jo nærmest være
omvendt.

Lars

Fra : Brokrøv

Dato : 14-11-05 16:51

Lars Wagner Hansen skrev:

> Nu om dage er de jo alle imtimbarberet, så det burde jo nærmest være
> omvendt.
>
> Lars

Aahhh....det er ikke helt min erfaring, i hvert fald ikke så snart
pigerne ikke er teenagere længere

Fra : Trine Pedersen

Dato : 13-11-05 17:12

Brokrøv wrote:

> Hun vil gerne modtage oralsex, men hun vil ikke give...

Hun kunne jo være bange for at den lugtede eller smagte grimt - prøv at
starte akten med et bad evt. Og se om det kan lokke - og lov hende at du
ikke kommer i munden på hende. Det kan godt være det er hendes store frygt.

> Hun vil gerne elske i missionæren, både som top eller bund...

Lidt sker der da ;)

> Hun vil ikke intimbarberes, for så ligner hun ikke de andre, når hun
> skal bade i fitness-centeret...

Det synes jeg personligt er noget sludder - af to årsager - der er mange
intimbarberede kvinder (Man behøver jo ikke barbere det hele af ;) ) og
så er det vist de færreste der lægger mærke til den slags - endsige
kommenterer det ...

> Hun vil ikke tages bagfra doggy style - det mener hun er ydmygende...

Hvis hun oplever det sådan skulle man måske overveje _hvorfor_ hun mener
det...

> Hun vil slet ikke lege "sport i 2'eren" - det bryder hun sig ikke om...

Vi har jo allesammen grænser ...

> Skal der bolles, skal vi altid vente til sengetid, så det foregår i
> soveværelset...

Så røg al spontanitet - jeg forstår godt nok heller ikke at nogle
kvinder er så kedelige! (Eller at mænd nogle gange er det ;) )

> Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

Ikke rigtigt nej - ikke hvis du ønsker mere af jeres sexliv end det du
skriver her ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Brokrøv

Dato : 14-11-05 17:05

Trine Pedersen skrev:

> [...]
> ikke kommer i munden på hende. Det kan godt være det er hendes store frygt.

Jeg tror vi er vokset udover det problem, jeg sparer ikke på den daglige
hygiejne - men tungekys er heller ikke noget for hende, det var jkun i
starten.

> Hvis hun oplever det sådan skulle man måske overveje _hvorfor_ hun mener
> det...

Jeg havde en mistanke om, at hun måske havde været udsat for et overgreb
som barn, men dette benægter hun.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 14-11-05 17:27

Brokrøv wrote:

> Jeg tror vi er vokset udover det problem, jeg sparer ikke på den daglige
> hygiejne - men tungekys er heller ikke noget for hende, det var jkun i
> starten.

Forholdstræthed - når kommunikationen går fløjten så må man tage et valg
- om man ønsker at livet skal være kedeligt og uspontant resten af livet
- eller man vil leve et liv fuld af glæde, sjov og spontanitet. Du gir
jo så næsten svaret selv - såfremt I har forsøgt at snakke om det. ....

--
Mvh Trine P.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 14-11-05 18:54

On Mon, 14 Nov 2005 17:26:30 +0100, Trine Pedersen
<snoeffe@hotmail.com> wrote:

> [...]
>- eller man vil leve et liv fuld af glæde, sjov og spontanitet. Du gir
>jo så næsten svaret selv - såfremt I har forsøgt at snakke om det. ....

Jeg tror du der ramte hovedet........ på sømmet altså

/Lars
www.tomtompoi.dk - gratis POI uden vrøvl.

Fra : Tony

Dato : 14-11-05 17:51

> [...]
> starten.

> Jeg havde en mistanke om, at hun måske havde været udsat for et overgreb

Read my lips : ''_skrot den mokke_''-- hun er ikke en skid bevendt.
Der går masser af lækre sild rundt , som er med på det hele.
Bare kom afsted så du kan få taget trykket,-- hellere igår end idag.

Tony

Fra : XXX

Dato : 15-11-05 02:03

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in

> Read my lips : ''_skrot den mokke_''-- hun er ikke en skid bevendt.
> Der går masser af lækre sild rundt , som er med på det hele.
> Bare kom afsted så du kan få taget trykket,-- hellere igår end idag.

Nar!

Fra : Tony

Dato : 15-11-05 07:23

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in

> Nar!

Det syntes jeg nemlig også at hun er.

Tony

Fra : XXX

Dato : 15-11-05 02:01

Brokrøv <no@mail.please> wrote in news:437733d8$0$47073
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> soveværelset...
>

> Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

At du er en så overfladisk person, at du ikke magter kærligheden men kun
liderligheden, synes jeg er synd for hende.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 15-11-05 10:44

XXX skrev:

> At du er en så overfladisk person, at du ikke magter kærligheden men kun
> liderligheden, synes jeg er synd for hende.

Jeg synes det er synd for din omgangskreds, at du åbenbart ikke magter
at have forståelse for, at dine værdier og holdninger ikke
nødvendigvis kan adapteres af andre.

Vis dog lidt tolerance i stedet.

/Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-11-05 12:35

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message

XXX skrev:

> [...]

Jeg synes det er synd for din omgangskreds, at du åbenbart ikke magter
at have forståelse for, at dine værdier og holdninger ikke

Han HAR ingen omgangskreds. Og han er oven i købet stolt af det.

Per v.

Fra : XXX

Dato : 16-11-05 05:26

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:4379c7f2$0$38618
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> nødvendigvis kan adapteres af andre.
>
> Vis dog lidt tolerance i stedet.
>
> Han HAR ingen omgangskreds. Og han er oven i købet stolt af det.

Korrekt.

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-05 19:51

In article <437733d8$0$47073$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
no@mail.please says...
> [...]
> soveværelset...
>

> Er der noget at sige til, at nyforelselsen er ved at fortage sig?

Og de har lukket for dig blog - damn det er surt at være dig.

Fra : Trine Louise

Dato : 30-11-05 15:13

Brokrøv wrote:

> Hun vil slet ikke lege "sport i 2'eren" - det bryder hun sig ikke
> om...

Mit råd til dig er: Køb en dildo, stik den op i røven, og mærk selv hvor
fedt du syntes det er!
Og husk lige på at mænd faktisk har en kirtel i rectum, der ved stimulation
kan give en udløsning....Noget kvinder ikke har!!

Venligst Trine Louise.

Fra : Søren

Dato : 30-11-05 15:33

"Trine Louise" <l@l.invalid> skrev i en meddelelse
> Og husk lige på at mænd faktisk har en kirtel i rectum, der ved
> stimulation kan give en udløsning....Noget kvinder ikke har!!

Er det prostata-kirtlen?

mvh
Søren

Fra : Henning

Dato : 01-12-05 08:33

"Søren" <s@s.invalid> skrev i en meddelelse
> "Trine Louise" <l@l.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Er det prostata-kirtlen?

Næh, det er en kirtel der omslutter urinrøret, skulle det endelig
være, er der et punkt der kaldes Olsens punkt, men stimuli af det
punkt fremmer afføring processen, kvinder har også det punkt,
så det er nok ikke det Trine tænker på.

MVH
Henning