koncert d 19-11 randers
Fra : tina hedeman

Dato : 13-11-05 13:38

hej med jer

jeg skal til ko´ncert i randers hallen og høre led zeppelin jam og big fat
snake og et band mere.
men jeg vil høre om der er nogen der ved hvilket band der skal starte for
jeg skal med bus derind og kan miste en time af koncerten elleres skal jeg
tage en bus 2 timer før.
og starter den kl 20 som det står på billetten?
skal man ikke tage en taxa fra rutebilstationen op til hallen eller kan man
gå derop?
hilsen tina

Fra : Karina

Dato : 13-11-05 15:42

Hej Tina,

Du kan godt spare dig alle pengene... Jeg er ked af at sige det, men
koncerten er aflyst:

http://www.randershallen.dk/vis_tema.asp?id=80&typ=30

Mvh
Karina

Fra : tina hedeman

Dato : 13-11-05 16:23

hej karina

tak for oplysningen så røg den aften
hilsen tina

Fra : Esben I.

Dato : 14-11-05 22:47

tina hedeman wrote:

> hej karina
>
> tak for oplysningen så røg den aften
du ku' ta' til Kolding & høre metal
www.godzzfest.dk

mvh
Esben I.

Fra : tina hedeman

Dato : 14-11-05 14:46

hej

ja det kunne være fedt, men der er nu et stykke derned, men jeg savner da at
headbange engang imellem
hilsen tina