Syn og lys
Fra : Per Larsen

Dato : 13-11-05 13:24

Hej gruppe

Overvejer at sælge min GSF600 bandit, og den har lige rundet de 10 år. Jeg
har tænkt mig at syne den inden, men har måske et lille problem. Jeg har
observeret at lyset går ned i styrke når motoren er i tomgang, vil dette
give problemer ved syn ?
--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Hekto

Dato : 13-11-05 14:19

> [...]
> problem. Jeg har observeret at lyset går ned i styrke når motoren er
> i tomgang, vil dette give problemer ved syn ?

Nej, overhovedet ikke - men det giver STRAKS anledning til lige at
checke ladespændingen (13,8 - 14,5V) med lidt omdrejninger på.
Det kan være tegn på en træt laderegulator.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Per Larsen

Dato : 13-11-05 17:16

> Nej, overhovedet ikke - men det giver STRAKS anledning til lige at checke
> ladespændingen (13,8 - 14,5V) med lidt omdrejninger på.
> Det kan være tegn på en træt laderegulator.

OK, thx

Jeg får det checket sammen med næste service (hvis der bliver et)