Gammelt disco nummer.. tror jeg nok :-p
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 13-11-05 13:09

Hej

Jeg mangler et gammelt nummer fra 80'erne vil jeg tro.

I starten høre man en mand sige "this is radio rio" og en maskingeværs
salve.. jeg kan sku ikke huske hvad det hedder og hvem der spiller det...

Nogen der kan hjælpe...

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-05 13:20

Morten Wulff Nielsen skrev:

>I starten høre man en mand sige "this is radio rio" og en maskingeværs
>salve..

KLF - 3 A.M. Eternal (og den er fra 1990)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 13-11-05 13:32

Morten Wulff Nielsen wrote:

> [...]
>
> I starten høre man en mand sige "this is radio rio" og en maskingeværs
> salve.. jeg kan sku ikke huske hvad det hedder og hvem der spiller det...

Den er nem. Det er KLF med "3 A.M. Eternal", som du finder på "The White
Room" fra 1991.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 13-11-05 14:27

"Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen*fjern*@hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:m1Gdf.534$M43.196@news.get2net.dk...
> [...]
>
> I starten høre man en mand sige "this is radio rio" og en maskingeværs
> salve.. jeg kan sku ikke huske hvad det hedder og hvem der spiller det...

Tak for hutig svar... må straks på bibloteket i morgen...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-11-05 15:31

Morten Wulff Nielsen <wulffnielsen*fjern*@hotmail.dk> wrote:

> "Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen*fjern*@hotmail.dk> skrev i en
> meddelelse news:m1Gdf.534$M43.196@news.get2net.dk...

> Tak for hutig svar... må straks på bibloteket i morgen...

Du finder den ihvertilfælde ikke under Disco, da discoen havde sin
storhedstid fra 73 til 81 sådan nogenlunde.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling, som har en mega disco samling
http://www.gylling.net/