Update på Wreckdiving Magazine
Fra : Johnny Christensen

Dato : 13-11-05 12:10

For et (langt) stykke tid siden kom jeg med en anmeldelse på Wreckdiving
Magazine. Da kunne jeg varmt anbefale de første par numre som jeg havde
bestilt. Jeg er dog altid en lille smule skeptisk hvad nye magasiner angår,
ofte er de proppet med fremragende artikler og billeder i de første par
numre. Derefter begynder afmatningen at melde sig, for det er svært at blive
ved med at malke sine faste leverandører for materiale der hele tiden skal
være 5 % bedre end det foregående.

Nu har jeg haft abonement i et år og kan konstatere at kvaliteten på WDM
ikke er faldene. Det udkommer kun 4 gange om året, men er stadig værd at
vente på (og alle pengene værd)
Ganske vist er det ikke muligt selv at dykke alle de vrag de skriver
historier om, da magasinet er verdensomspændene. Men det giver god
inspiration hvis man ikke kan komme i vandet pga vind og vejr. Så får man
energi til at gøre endnu et forsøg.

www.wreckdivingmag.com

Ja, det er klart ensporet, det handler om vragdykning og hvad der deraf
følger af historisk baggrund. Dykningen er både på Allan Jensen's, DIR's og
fotografernes måde. Men så ved man hvad man kan forvente. Hvis man vil se på
nøgensnegle, fisk og koraller kan man købe ethvert andet magasin.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : KC

Dato : 13-11-05 12:18

Glimrende...

God hovedopdeling i interessegrupper AJ, DIR og fotografen

KC

Fra : Søren Reinke

Dato : 13-11-05 15:04

Johnny Christensen wrote:
> For et (langt) stykke tid siden kom jeg med en anmeldelse på Wreckdiving
> Magazine. Da kunne jeg varmt anbefale de første par numre som jeg havde

Har du et link til den anmeldelse ?

Umiddelbart ser bladet fint ud.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Johnny Christensen

Dato : 13-11-05 20:19

http://www.dacor.dk/forums/showthread.php?t=89

Fra : Søren Reinke

Dato : 13-11-05 22:25

Johnny Christensen wrote:
> http://www.dacor.dk/forums/showthread.php?t=89
>

> "Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> skrev i en meddelelse
> Har du et link til den anmeldelse ?
>
> Umiddelbart ser bladet fint ud.

Mange tak :)

Hvis man er interesseret i vrag så mener du dette blad er værd at købe ?

Fra : Johnny Christensen

Dato : 14-11-05 03:11

Det er det i allerhøjeste grad.
God fornøjelse