Xnews
Fra : Flemming

Dato : 13-11-05 12:06

Hvordan kan det være at jeg ikke kan få forbindelse til Xnews?
Statuslinien siger: 10060 Connection timed out.
mvh.
Flemming

Fra : Palle Jensen

Dato : 13-11-05 12:13

On 13 nov 2005, Flemming wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvordan kan det være at jeg ikke kan få forbindelse til Xnews?
> Statuslinien siger: 10060 Connection timed out.

Det er jo så ikke XNEWS du ikke kan få forbindelse til, men XNEWS der
ikke kan få forbindelse til den newsserver du har sat op i XNEWS.

Hvis du prøver igen umiddelbart efter får du så også den fejl. I ny
og næ får jeg også den fejl, men som regel forsvinder den når jeg
prøver umiddelbart efter.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Flemming

Dato : 13-11-05 12:58

"Palle Jensen" <palle.jensen.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du prøver igen umiddelbart efter får du så også den fejl. I ny
> og næ får jeg også den fejl, men som regel forsvinder den når jeg

Det er næsten en uge siden jeg fik den fejl, og ja jeg har prøvet mange,
men får meldingen hver gang. Den er sat op til: free.yottanews.com.

mvh.
Flemming

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-05 13:15

Flemming skrev:

>free.yottanews.com.

Kan du have opbrugt download begrænsningen ?
den er vist på 1250000000 b eller noget der omkring

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-05 13:23

Ivan V. Klattrup skrev:

>Kan du have opbrugt download begrænsningen ?

Jeg tror faktisk at serveren er nede, jeg kan heller ikke koble mig på
den, og jeg har ikke downloaded noget fra den i denne måned.

Fra : Flemming

Dato : 13-11-05 13:45

> Jeg tror faktisk at serveren er nede, jeg kan heller ikke koble mig på
> den, og jeg har ikke downloaded noget fra den i denne måned.

Hej Ivan

Tak for svaret.

mvh.
Flemming

Fra : Flemming

Dato : 13-11-05 13:31

> Kan du have opbrugt download begrænsningen ?
> den er vist på 1250000000 b eller noget der omkring

Nej, jeg kan se at jeg har 1,2 gb at bruge af, og at der er 25 dage tilbage
så jeg må have fået dem for 5 dage siden. Men ingen forbindelse?

mvh.
Flemming

Fra : Dino

Dato : 13-11-05 18:04

Den 13-11 2005 skrev Flemming i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det er næsten en uge siden jeg fik den fejl, og ja jeg har prøvet mange,
> men får meldingen hver gang. Den er sat op til: free.yottanews.com.

Ja, yottanews er nede siden nogle dage...

Du kan jo prøve de her 2 gratis:
http://news.datemas.de/
http://usenet.ath.cx/

--