Sort Sol - 422 dage i dybet
Fra : BS

Dato : 13-11-05 09:21

Hejsa

Er der nogle der ved om Sort Sol - 422 dage i dybet kan købes nogle steder
på DVD ?

Fra : Vlad 6

Dato : 21-11-05 06:14

"BS" <saftkongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle der ved om Sort Sol - 422 dage i dybet kan købes nogle
> steder på DVD ?
>
> Mvh

Hej BS!

Beklager,det ved jeg ikke,men jeg vil da lige nævne at jeg har søgt på Sort
Sol på nogle sites og det er slående at ingen DVD's eller VHS dukker op,men
både på TV2 og DR kan vi tit og ofte se 5-10 xekunders bidder af Television
Sect,Indian Sommer osv,og ikke mindst klips fra deres fantastiske tour i det
daværende Sovjet,men det har vi ikke adgang til.for penge....ikke endnu
ihvertfald.
Men du og jeg kan vel også skrive til Sort Sols management,som Anja fra
Musikprogrammet gjorde for at finde ud af om Sort Sol findes.

Hilsen Vlad