murerarbejde
Fra : Aksel Petersen

Dato : 13-11-05 00:05

Hej Carsten,
Jeg kender godt sådanne bjælker af mursten sat sammen med jern.
Jeg tror nu ikke, at der er jern på de steder, jeg nævner. Jeg har
fjernet
sten over et andet kældervindue, og der var ingen jern i.
Men hvis man piller stenene ud, er det så forkert at mure dem op igen med
lidt stærkere mørtel? Jeg synes at have læst noget om,
at man ikke skal bruge for stærkt bindemateriale. Men det var måske til
understrygning af tag.
Venlig hilsen
Aksel

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-11-05 00:17

"Aksel Petersen" <akselp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt stærkere mørtel? Jeg synes at have læst noget om,
> at man ikke skal bruge for stærkt bindemateriale. Men det var måske til

Jeg har brugt mørtel med 10 % cement, og det sidder der endnu, efter 7 år.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-11-05 15:08

In news:c4dfc$43767526$3e3d87b7$19368@news.arrownet.dk,
Aksel Petersen <akselp@hotmail.com> Typed:

Hej Aksel, hvad var der galt med den tråd du havde startet?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Aksel Petersen

Dato : 14-11-05 16:10

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i
en
meddelelse news:437748a1$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> In news:c4dfc$43767526$3e3d87b7$19368@news.arrownet.dk,
> Aksel Petersen <akselp@hotmail.com> Typed:
>
> Hej Aksel, hvad var der galt med den tråd du havde startet?

Jeg mener ikke, at det var mig, der startede en ny tråd. Jeg svarede bare
fortsat i den gamle.
Aksel

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-11-05 21:19

In news:20717$4378a8c5$3e3d87b7$12297@news.arrownet.dk,
Aksel Petersen <akselp@hotmail.com> Typed:

> Jeg mener ikke, at det var mig, der startede en ny tråd. Jeg svarede
> bare fortsat i den gamle.
> Aksel

Nope, du har ændret emne linien ((fjernet udråbstegnet) det var også
malplaceret)
Hvilket for OE brugere gør at dit svar til carsten havner i en ny tråd..

--

Assumption is the mother of all fuck ups