Spil til 13 årige pige
Fra : Koger

Dato : 12-11-05 20:50

Hej

Jeg er på udkig efter et PC computerspil til min lillesøster på 13 år, men
jeg han ingen ide om hvad hun gider spille. Det skal være noget let og
simpelt, hun kan godt li' pixeline, selvom det vidst er for en lidt yngre
målgruppe.

Nå jeg ville blive glad for forslag.

På forhånd tak

Fra : Arcana Dragon

Dato : 12-11-05 20:57

"Koger" <kogerspam_spam_skal_med@tiscali.dk> wrote in

> Nå jeg ville blive glad for forslag.

Quake 3,
HL2,
Guild Wars...

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Kim2000

Dato : 12-11-05 21:00

"Koger" <kogerspam_spam_skal_med@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg han ingen ide om hvad hun gider spille. Det skal være noget let og
> simpelt, hun kan godt li' pixeline, selvom det vidst er for en lidt yngre

The Sims 2 må være en oplagt kandidat, let at gå til, svært at mestre. Inden
du smider 3-400 kroner efter et spil, så kunne det dog være en fordel at
høre lidt ind til hende om hvilke genre hun kan lide.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Grunt

Dato : 13-11-05 18:35

On Sat, 12 Nov 2005 20:49:58 +0100, "Koger" <kogerspam_spam_skal_med@tiscali.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>jeg han ingen ide om hvad hun gider spille. Det skal være noget let og
>simpelt, hun kan godt li' pixeline, selvom det vidst er for en lidt yngre

http://spilpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=232

Klik ud for børnespil og eventyr.

Kender ingen af de spil, men der får du så ideer.
Eller hver for sig for at få flere ideer i hver kategori.
Når du har fundet et spil og vil læse om det kan du klikke i vis, hvor du så får
forhandlerne af spillet, her klikker du vis igen og får info om spillet. Hvor
meget afhænger af forhandleren.

Desuden er der jo forskellige spiltyper, herunder platform, map, 3D o.s.v.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 13-11-05 23:44

Hæhæ hvorfor ikke inden fødselsdagen invitere hende på Cafe ala
BoomTown og udfordre hende i det hun kan li (eller lave team work), så
finder du hurtigt ud af genren.

Fra : Tina

Dato : 15-11-05 01:45

> [...]
> jeg han ingen ide om hvad hun gider spille. Det skal være noget let og
> simpelt, hun kan godt li' pixeline, selvom det vidst er for en lidt yngre

Sims 2 er et kæmpe hit ved stort set alle piger, hvor de kan bygger smukke
mennesker, og indrette deres hjem som de lyster, ja selv makeup´en kan de
bestemme.
Det er et genialt spil som mine piger samt en million milliard andre både
børn og voksne spiller.
www.sims2.dk kan du finde meget mere om spillet.