Operation elvandpumpe?
Fra : Henning Lund

Dato : 12-11-05 19:21

Nogle af jer genier herinde som kører VW som kan fortælle mig noget om
en elvandpumpe som skulle være monteret på nogle af modellerne, så som
Transporter?
Jeg er på jagt efter en elpumpe som kan holde til varmt vand i et
hjemmelavet kølesystem, hvad jeg ikke tror de pumper man kan købe hos
campingforhandlere kan. F.eks den øverste på denne side.
http://shop.aabycamp.dk/pages/shop_liste.asp?Groupguid=164

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : p.jarnbak

Dato : 12-11-05 22:06

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message
> [...]
> hjemmelavet kølesystem, hvad jeg ikke tror de pumper man kan købe hos
> campingforhandlere kan. F.eks den øverste på denne side.

Mener at der sidder en på passat 1,6 td 80hk.Modelen lige før tdi kom på
banen.
Den bliver brug til at køle turboen efter at motoren er stoppet.Ellers har
MB en de bruger til varmeapperatet.
Hej Palle.

Fra : Henning Lund

Dato : 12-11-05 22:24

p.jarnbak <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev:

> Mener at der sidder en på passat 1,6 td 80hk.Modelen lige før tdi kom
> på banen.
> Den bliver brug til at køle turboen efter at motoren er
> stoppet.Ellers har MB en de bruger til varmeapperatet.

Ok nå det er det den bliver brugt til, nogen bud på hvor meget strøm
sådan en fætter bruger og hvor mange L den kan smide afsted i minuttet?

Fra : ena

Dato : 13-11-05 21:37

Køb en Webasto pumpe - en af dem der sidder på deres olie/benzinfyr - du kan
købe en hos fx. ketner i Glostrup - de bruger vel ca 2 amp og pumper vel ca
50-70 l/minuttet samt er lydløse.