Vinteropbevaring
Fra : AW på ZRX

Dato : 12-11-05 18:26

Hejsa

Jeg tror der bliver et par pladser ledige i kælderen denne vinter.
Hvis nogen mangler vinteropbevaring på Amager, er jeg til at tale med.
Kravet er, at tanken skal tømmes, og at den skal kunne komme ned af trappen
(Tror at chopper-modeller ikke har frihøjde nok).
Følgende cykler kan positivt gå ned:
TRX 850, ZRX 1200, SZR 660, XJ 600, GSF 750, CBR 600, Fazer osv. så jeg
regner med at de fleste "ikke choppere" kan gå ned.
Vi deles lidt om udgifterne, så en 300 basse kommer man jo nok til at
slippe.
Jeg mener, at vi plejer at kunne have 10 cykler, og jeg har 5 positive og 2
måske. Så 3 pladser er der nok.

Allan

allan[SNABELA]malwis.dk

(Og måske burde dette have været postet i en markedsgruppe, da der er penge
involveret, tjaa, jaaa, bom, bom, kunne ikke bestemme mig til hvor det hørte
hjemme)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-11-05 19:27

"AW på ZRX" <allanfjern@malwisnospam.dk> writes:

> TRX 850, ZRX 1200, SZR 660, XJ 600, GSF 750, CBR 600, Fazer osv. så
> jeg regner med at de fleste "ikke choppere" kan gå ned. Vi deles
> lidt om udgifterne, så en 300 basse kommer man jo nok til at slippe.

Har du tænkt over hvordan det står til med forsikring i forbindelse
med brand, tyveri, hærværk osv.? Mange kaskoforsikringer dækker jo
ikke om vinteren så vidt jeg har forstået, så det er jo nok noget du
og dine meddvælere skal være opmærksomme på :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Carl

Dato : 12-11-05 19:47

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke om vinteren så vidt jeg har forstået, så det er jo nok noget du
> og dine meddvælere skal være opmærksomme på :-/

De fleste dækker vel netop 'kun' det du nævner, og ikke skader ved kørsel.

Carl Dragert

Fra : AW på ZRX

Dato : 12-11-05 20:01

> De fleste dækker vel netop 'kun' det du nævner, og ikke skader ved kørsel.

Nemlig !!
Brand, tyveri og hærværk er dækket hele året.

Men hvis nogen har en forsikring hvor det ikke er,
så er problemet jo det samme uanset hvor cyklen står.

Allan

Fra : Bjørn S

Dato : 12-11-05 20:32

AW på ZRX wrote:

> Nemlig !!
> Brand, tyveri og hærværk er dækket hele året.
>
> Men hvis nogen har en forsikring hvor det ikke er,
> så er problemet jo det samme uanset hvor cyklen står.

Både og. Hos nogle forhandlere hvor man tilbyder vinteropbevaring mener
jeg de kan tegne en ekstraforsikring i perioden.
Ihvertfald fik jeg oplyst to priser på opbevaring en gang, alt efter om
cykkelen var forsikret eller ej.

--
/Bjørn

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 13-11-05 06:29

"Bjørn S" <bjosko@Xyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg de kan tegne en ekstraforsikring i perioden.
> Ihvertfald fik jeg oplyst to priser på opbevaring en gang, alt efter om

Hvis ikke cyklen er kaskoforsikret kan det jo være godt med en ekstra
forsikring. Ellers skulle det ikke være nødvendig.
Hilsen Matthias