Nye iMac iSight
Fra : Erik Dan

Dato : 12-11-05 17:24

Er der nogen der har modtaget deres nye iMac iSight ,og kan fortælle lidt om
deres indtryk af den , f.eks hvordan støjniveau er, kvaliteten på skærmen
etc..

Nyeste rygte er ellers at en Intel baseret iMac vil blive vist frem til
januar!
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1368

/ Dan

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-05 19:49

Erik Dan <mirage@desert.dk> wrote:
> [...]
> etc..

> Nyeste rygte er ellers at en Intel baseret iMac vil blive vist frem til

rygter har det med ikke at passe.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Erik Dan

Dato : 13-11-05 01:23

"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote in message

> rygter har det med ikke at passe.
>
> -----------
Et eller andet nyt der involverer Intel tror jeg såmænd nok der skal blive
fremvist til Macworld Expo i San Francisco til januar , i betragtning af de
utallige rygter der florerer ,men om det lige er iMac der får ny indmad er
jeg nu ikke så sikker på .
Men som førstegangs køber af en Mac, anskaffer jeg mig sikkert bare en Mac
mini , som en blød overgang til Apple , og venter lidt med en iMac ,til
Intel transformationen er modnet lidt.

/ Dan

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-11-05 02:21

> [...]

> mini , som en blød overgang til Apple , og venter lidt med en iMac ,til

Det vil med 95% sansylighed være ibog og mini som får Intel først,
PowerBook får måske ved samme lejlighed intel. Imac'en kommer føst
senere. En single core 32bit Celeron/Pentium M m. SSE3 (Yonah) er ikke
tilstrækkelig atrtraktiv i forhold til de nuværende PPC970fx når det
drejer som om stationære computere hvor man har løst "køleproblmet".

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth