BF2 : forkert tags
Fra : Per

Dato : 12-11-05 15:21

I et onlinegame opdagede jeg til min overraskelse, at jeg havde en kæmpe
minus-score pga. tk-punished. I kampens hede havde jeg ikke været særlig
opmærksom på teksten på skærmen, men det viste sig at en spiller fra mit
eget team havde et rødt tag istedetfor blåt og at jeg havde nakket ham flere
gange.

Hvordan kan en teamplayer have en forkert farve ? - har i oplevet det før ?

Det skal lige nævnes at det skete på en US-server.

Hilsen Per

Fra : BuFFerz

Dato : 12-11-05 17:57

ja det er kendt af mange og jeg oplever det også selv tit.
og det er sansynligvis en fejl i spillet...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-11-05 18:15

BuFFerz wrote:
> ja det er kendt af mange og jeg oplever det også selv tit.
> og det er sansynligvis en fejl i spillet...

Det fede er, at de drøner en expansion-pack ud inden og uden at de retter
sådan en væsentlig fejl.

Godt arbejde, drenge!

--
Jacob

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-11-05 21:32

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> Det fede er, at de drøner en expansion-pack ud inden og uden at de retter
> sådan en væsentlig fejl.
>
> Godt arbejde, drenge!

Længe leve EA Games! Spil industriens svar på McDonalds!

Fra : Christian

Dato : 14-11-05 19:39

"Peter Larsen" <Hej@hejhej.com> wrote in message

> "Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in message

> Længe leve EA Games! Spil industriens svar på McDonalds!

ja og de siger jo at der ikke kommer flere patch på BF2!!!...de er syge i
hovedet og pisser på deres kunder!

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-11-05 00:51

"Christian" <askformail@(__SPAMOFF__)mail.dk> skrev i en meddelelse
> ja og de siger jo at der ikke kommer flere patch på BF2!!!...de er syge i
> hovedet og pisser på deres kunder!

Hørt hvor ?

Mvh

BJK