Ang. onani
Fra : GLS

Dato : 12-11-05 10:41

Hvor indholdsløst er de indlæg der hedder onani??

Der er ikke andre der skriver indlæg, men flere svarer på kunstner's
rimeligt ligegyldige indlæg, så hvor hjernevirksomheden er størst kan jeg
godt komme i tvivl om, hos kunstner eller de der hele tiden kommenterer det
han/hun skriver???

Et er sikkert, blev de indlæg ikke skrevet ville dk.snak.seksualitet være
helt død i flere dage.

Jeg kan ikke lade være med at grine af at så simple postninger kan holde så
mange fanget.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-11-05 10:51

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg kan ikke lade være med at grine af at så simple postninger kan holde
> så
> mange fanget.

Inkl. dig selv

mange hilsner

Fra : GLS

Dato : 12-11-05 11:13

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Inkl. dig selv
>
> mange hilsner
>
> nemlig nusle, jeg læser da de indlæg for at følge med i hvad andre har af
kommentarer *lol*

Måske kunne jeg også lære den "kunst" det er at onanere

Fra : Johan

Dato : 12-11-05 10:59

"GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> han/hun skriver???
>
> Et er sikkert, blev de indlæg ikke skrevet ville dk.snak.seksualitet være

Med risiko for at vi kommer til at gå glip af onanistens postninger vil jeg
gerne reklamere for hjemmesiden http://www.blogger.com/start hvor man kan
lave sin egen log over hvad man nu måtte ønske sig. Og det kunne jo evt.
være en dagbog over hvor, hvornår og hvorfor man onanerede. Og hvis man
skriver på engelsk er det ikke kun DSS's meget begrænsede publikum, som kan
være vidne til denne store kunst.
Så kære onanist, få din egen blog, skriv på engelsk, og lov mig at du
fortæller os hvad bloggen hedder, så vi kan blive ved med at følge med i din
fantastiske kunst.

> Jeg kan ikke lade være med at grine af at så simple postninger kan holde
> så
> mange fanget.

Tænk hvis onanisten gad gå i dialog med os andre... Så kunne man måske endda
kalde ham en kunstner!