Gun
Fra : hisl

Dato : 12-11-05 07:47

http://www.activision.com/en_US/home/home.jsp

Nogen der har prøvet spillet?

Og er det godt?

Temaet tiltalermig, men hvs gameplayet stinker kan det jo være ligemeget

vh/Hisp

Fra : Frost

Dato : 13-11-05 01:12

"hisl" <hsm123@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nogen der har prøvet spillet?
>
> Og er det godt?
>
> Temaet tiltalermig, men hvs gameplayet stinker kan det jo være ligemeget

Jeg købte det til min Xbox, og indtil videre har det været ret middelmådigt.
Selve mekanikken i spillet er skam god nok, men universet og indlevelsen
virker tynd. Der mangler bare nogle elementer der gør at man kan leve sig
ind i verdenen. F.eks. er det meste af dialogen blot at en NPC forklarer
hvad man skal - så gør man det, og bliver belønnet med en "Mission Complete"
boks, hvorefter man kan starter forfra. Det er selvfølgelig bedre i
storyline-missioner, hvor man ser egentlige cutscenes, men de er ret korte i
forhold til hvor hurtigt historien skrider frem, og efter min completion %
at dømme, så er den storyline også ret kort i sig selv

Kort sagt er spilmekanikken god og underholdende, men designeren har bare
ikke brugt den til at lave et godt, interessant spil.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 13-11-05 14:05

> Kort sagt er spilmekanikken god og underholdende, men designeren har bare
> ikke brugt den til at lave et godt, interessant spil.

Jeg synes spillet er genialt (PC) må jeg indrømme, men jeg er også vild med
western-genren, og
andre spil jeg har prøvet har været ret skod. Du har ret i noget af din
kritik, men jeg synes stadigvæk
det er sjovt.
Meget afvekslende indhold, men eneste problem er dog at det hakker nogle
gange ved mig,
hvilket det ikke burde, kører det i 800x600, laveste indstillinger, og jeg
kan køre quake 4 uden problemer.

Mvh. Kim Frandsen
You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
Live Long And Prosper - Star Trek fan
Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk

Fra : Kim

Dato : 14-11-05 15:36

"hisl" <hsm123@ofir.dk> skrev
> Nogen der har prøvet spillet?

Jeg kan ikke finde en demo, nogen der har et link ?

Mvh Kim