Nyt grafik kort til Xp2600 til at køre Civ~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-11-05 23:53

Ja Fruen Xp2600 med et Geforce 5200 grafik kort er simpelthen ALT for
langsomt til at kunne køre Civilization 4.
Og det er hun jo lidt ked af.

Men hvad skal jeg så proppe i maskinen, eneste krav er en væsentlig
forbedring i ydelse og selvfølgelig lav pris, let ikk

Kører selv med et Geforce 5700 le i min egen maskine med en Xp2000 Cpu og
her kører det faktisk ganske fint.
Hvad kan i foreslå ??
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Thomas Hansen

Dato : 12-11-05 08:29

On Fri, 11 Nov 2005 23:53:04 +0100, Eg Egemarke <egemarke@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> forbedring i ydelse og selvfølgelig lav pris, let ikk
>
> Kører selv med et Geforce 5700 le i min egen maskine med en Xp2000 Cpu

Hej
Hvor meget vil I give?
Det kunne være en ide at finde et brugt. Enten et ATI9800pro eller et
Nvidia 5900XT
Det kan også købes fra nyt, men der er en del som sælger dem brugt så der
er noget at spare.
Hvis I vil have nyt så vil jeg foreslå et ATI9600PRO

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-11-05 09:04

Hej

Eg Egemarke wrote:
> Kører selv med et Geforce 5700 le i min egen maskine med en Xp2000 Cpu
> og her kører det faktisk ganske fint.
> Hvad kan i foreslå ??

Et Geforce 6200 som for eksempel:

Vil du dog også regne med at kunne spille lidt mere i fremtiden, så er
det nok værd at overveje at bruge lidt mere på et Geforce 6600-et eller
andet eller 6800-et-eller-andet.

I pris-ydelsesforholdet overgås Geforce ikke når man ser på 6200 og
6600-modellerne. Det er kun et spørgsmål om hvad du vil ofre.

Fra : Kristian

Dato : 13-11-05 15:12

> Et Geforce 6200 som for eksempel:

og hvis det skal være et PCI-E:

Kristian.............som er meget glad for ovennævnte