Need for Speed Most Wanted demo
Fra : Per Nielsen

Dato : 11-11-05 22:00

Så er der en demo ude. Bl.a. på

http://dailyrush.dk/files/demos/1285/

Jeg har hentet filen og prøvet på at installere. Der bliver udpakket til en
mappe C:\NFSMWDemo, og derefter starter autorun.exe op. Jeg klikker Install.
Der dukker et vindue op uden tekst i midterfeltet, og jeg trykker Yes for
agreement. Så kommer flg. besked:

Installation cannot continue because this game requires DirectX 9.0c or
higher to be installed on your system.

Hvad går der galt her? Jeg kører med sidste nye version, har også checket
med den DirectX der følger med demoen.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-05 22:49

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> higher to be installed on your system.
>
> Hvad går der galt her? Jeg kører med sidste nye version, har også

Og det er ikke dit grafikkort, der ikke er DX9 kombatibelt?

/Ole

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-11-05 23:49

/Ole (6000) wrote:
> Og det er ikke dit grafikkort, der ikke er DX9 kombatibelt?

Nej, jeg har et Nvidia GeForce 6800GT. Nyeste driver 81.87 installeret samt
DirectX 9.0c. Alt andet kører fint, Call of Duty 2, FEAR, Brotherrs in Arms,
The Sims 2 osv..

Er der andre der har oplevet problemet (og evt. har en løsning)? En ny
download fra Fileshack gav nøjagtigt samme resultat:

http://www.fileshack.com/file.x?fid=7978

Fra : Bruno

Dato : 11-11-05 23:42

Per Nielsen wrote:
> [...]
> higher to be installed on your system.
>
> Hvad går der galt her? Jeg kører med sidste nye version, har også checket

Prøv at stille din PC til US regionsindstillinger, altså tastatur og
tidsformat. Det lyder åndssvagt, men der har før været demoer som lod
sig forvirre af lige præcis det.

mvh

Bruno

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-11-05 23:58

Bruno wrote:
> Prøv at stille din PC til US regionsindstillinger, altså tastatur og
> tidsformat. Det lyder åndssvagt, men der har før været demoer som lod
> sig forvirre af lige præcis det.

Ja, det kan jeg godt huske nu du skriver det. Det har EA vist været "flinke"
til et par gange før, dersom jeg husker rigtigt Jeg har prøvet, men det
ændrede ikke noget.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-11-05 10:10

Per Nielsen wrote:

> Ja, det kan jeg godt huske nu du skriver det. Det har EA vist været "flinke"
> til et par gange før, dersom jeg husker rigtigt Jeg har prøvet, men det
> ændrede ikke noget.

Der var en af NFS serierne der skulle sættes til australsk.. eller
engelsk australsk..

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-11-05 10:46

Mikael Schøler wrote:
> Der var en af NFS serierne der skulle sættes til australsk.. eller
> engelsk australsk..

Ja, de har vist ikke været for smarte på det område

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-05 00:03

Bruno skrev:

> Prøv at stille din PC til US regionsindstillinger, altså tastatur og
> tidsformat. Det lyder åndssvagt, men der har før været demoer som lod
> sig forvirre af lige præcis det.

Ikke bare demoer, men generelt spil - har set flere spil fra EA
gennem tiden der har haft denne "særhed", så det er da absolut
et forsøg værd.
Ved ikke hvorfor det år efter år kommer bag på dem at der
bor folk udenfor USA.
--
Peter J

Fra : Vega

Dato : 12-11-05 00:02

> [...]
> higher to be installed on your system.
>
> Hvad går der galt her? Jeg kører med sidste nye version, har også checket

Den virker fint her, hentet fra Dailyrush.

Mvh. Vega.

Fra : Esben

Dato : 12-11-05 12:26

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den virker fint her, hentet fra Dailyrush.

Er det fedt?

--
Esben

Fra : Vega

Dato : 12-11-05 13:57

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

> Er det fedt?

Synes det virker ret fedt. Men glæder mig til full version.

Mvh. Vega.

Fra : Esben

Dato : 13-11-05 16:21

> Synes det virker ret fedt. Men glæder mig til full version.

Nu har jeg også prøvet demoen - det må jeg hellere få mig, når det kommer :)

En ting ved grafikken der irriterer mig, er at refleksionen i vejen foran
bilen opdateres rykvis, mens resten af grafikken er flydende. Allerhelst vil
jeg slå den helt fra, men det ser ikke ud til at man kan?

--
Esben

Fra : Vega

Dato : 13-11-05 17:20

> [...]
> bilen opdateres rykvis, mens resten af grafikken er flydende. Allerhelst
> vil jeg slå den helt fra, men det ser ikke ud til at man kan?

Det har jeg ikke lige bemærket, kører det på max, med opdatering af
reflektioner.
Men vil da lige prøve det nu. :)

Mvh. Vega.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 13-11-05 17:29

On Sun, 13 Nov 2005 16:21:02 +0100, "Esben" <esben@gruf.LAND> wrote:

> [...]
> bilen opdateres rykvis, mens resten af grafikken er flydende. Allerhelst vil
> jeg slå den helt fra, men det ser ikke ud til at man kan?

Du kan ændre på opdateringen af reflektionen i de avancerede
grafikindstillinger.

Venligst
Thomas

Fra : Vega

Dato : 13-11-05 17:37

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan ændre på opdateringen af reflektionen i de avancerede
> grafikindstillinger.

Tror også det er det han mangler, jeg oplever det ikke her, kører i
1280x960x32 med alt på max.

Mvh. Vega.

Fra : Esben

Dato : 13-11-05 23:14

> Tror også det er det han mangler, jeg oplever det ikke her, kører i
> 1280x960x32 med alt på max.

Nej, det giver desværre ingen forskel i opdateringshastigheden på
reflektionerne - se eksempel her:
http://home.tiscali.dk/isl40232/nfsmwdemo.wmv
Det er med alt på max, undtagen FSAA, som kun er på 1. trin.

--
Esben

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 14-11-05 18:18

On Sun, 13 Nov 2005 23:13:47 +0100, "Esben" <esben@gruf.LAND> wrote:

> Nej, det giver desværre ingen forskel i opdateringshastigheden på
> reflektionerne - se eksempel her:
> http://home.tiscali.dk/isl40232/nfsmwdemo.wmv
> Det er med alt på max, undtagen FSAA, som kun er på 1. trin.

Videoen er i ret ringe kvalitet, men så vidt jeg kan se er
opdateringshastigheden da fin?

Venligst
Thomas

Fra : Vega

Dato : 14-11-05 21:36

> Videoen er i ret ringe kvalitet, men så vidt jeg kan se er
> opdateringshastigheden da fin?

Samme mening her fra, men ja videoen er ikke det bedste.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 12-11-05 18:53

> Er det fedt?

Har lige prøvet det med rat, pedaler og force feedback, det er simpelthen
for sejt!

Mvh. Vega.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 13-11-05 19:00

> Har lige prøvet det med rat, pedaler og force feedback, det er simpelthen
> for sejt!

Jeg kan nu kun spille den slags spil med keyboard ;-P

Det er da bare den fedeste demo!
Kan ikke vente...fedt gameplay, fed lyd, fed grafik, 10/10 fra mig.

Mvh. Kim Frandsen
You'll Never Walk Alone - Liverpool FC fan
Live Long And Prosper - Star Trek fan
Yahoo MSN ID: piqarddk@yahoo.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 12-11-05 17:27

> [...]
> higher to be installed on your system.
>
> Hvad går der galt her? Jeg kører med sidste nye version, har også checket

Virker fint her hentet fra dailyrush...måske du har et "sygt" windows som
desværre kræver format c:

Har selv prøvet programmer som først ville virke efter format c: selvom der
tilsyneladende ikke var noget galt.

Fra : FedeDorit

Dato : 13-11-05 16:22

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> desværre kræver format c:
>
> Har selv prøvet programmer som først ville virke efter format c: selvom

Har lagt det ind på min brors pc og han får samme problem som
starttråden....underligt..

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-11-05 23:16

FedeDorit wrote:
> Har lagt det ind på min brors pc og han får samme problem som
> starttråden....underligt..

Hvis du/i finder en løsning, må i gerne lige skrive det her. Jeg er ikke så
meget for en format C:, bare pga. en demo

Fra : FedeDorit

Dato : 14-11-05 12:24

> Hvis du/i finder en løsning, må i gerne lige skrive det her. Jeg er ikke
> så meget for en format C:, bare pga. en demo

Jeg har osse postet problemet i forummet på http://www.nfsunlimited.net/ men
desværre ingen respons.
Har osse set på Boomtown,at en bruger har samme problem...så der må da vel
komme noge brugbart engang...lyder vildt hvis kun 3 personer i hele verden
har samme problem :)

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-11-05 12:53

FedeDorit wrote:
> Jeg har osse postet problemet i forummet på
> http://www.nfsunlimited.net/ men desværre ingen respons.

Har du et nærmere link, så kan jeg selv følge med?

> Har osse set på Boomtown,at en bruger har samme problem...så der må
> da vel komme noge brugbart engang...lyder vildt hvis kun 3 personer i
> hele verden har samme problem :)

Ja, jeg ved heller ikke lige hvad det kan være. Alle andre spil virker
glimragende. Jeg overvejer at prøve en anden driver end 81.87beta. Bare en
vild ide om at driveren måske skal være WHQL. Hvilket grafikkort og driver
kører din bror med?

Fra : FedeDorit

Dato : 14-11-05 14:25

> [...]
> vild ide om at driveren måske skal være WHQL. Hvilket grafikkort og driver

Han kører med et Asus 6600GT ukendt driver version ,men nok en ældre
version og jeg kører med et MSI 6600GT med Forecware 78.01

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-11-05 14:58

FedeDorit wrote:
> Han kører med et Asus 6600GT ukendt driver version ,men nok en ældre
> version og jeg kører med et MSI 6600GT med Forecware 78.01

Ok, takker

Fra : FedeDorit

Dato : 15-11-05 16:17

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du/i finder en løsning, må i gerne lige skrive det her. Jeg er ikke
> så meget for en format C:, bare pga. en demo

Prøv dette.
Har ikke selv afprøvet...

"Got this from the EA forums and dont know if it works,but u guys can try it
out.

Use winzip to unzip the 0compressed.zip file in any directory,copy the
speeddemo.exe file in that directory and then just run it,no need to install
anything"

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-11-05 21:55

FedeDorit wrote:
> [...]
>
> Use winzip to unzip the 0compressed.zip file in any directory,copy the
> speeddemo.exe file in that directory and then just run it,no need to

Hey, det virkede skisme da!! Fedt nok, Dorit Takker for hjælpen. Så kan
det vel også komme til at køre hos din bror?

Fra : FedeDorit

Dato : 16-11-05 18:49

http://forum.nfsunlimited.net/viewtopic.php?t=9448

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-11-05 23:01

FedeDorit wrote:
> http://forum.nfsunlimited.net/viewtopic.php?t=9448

Du har allerede hjulpet mig én gang Det virker fint.

Fra : FedeDorit

Dato : 16-11-05 23:20

> Du har allerede hjulpet mig én gang Det virker fint.

Ok så bliver min bror glad

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-11-05 21:03

FedeDorit wrote:
> Ok så bliver min bror glad

Det var jo også det jeg tænkte på Hvorfor og hvorledes og hvor fejlen
ligger må EA s** selv ligge og slås med. Men de tager vel stadig ikke ved
lære.........

Fra : John T.

Dato : 22-11-05 13:47

Hej !
Jeg har et andet pørgsmål om samme spil, vil da lige høre om tråen
stadig er åben - er det det ?
Mvh. John

Fra : Troels P. Olsen

Dato : 22-11-05 19:54

> Jeg har et andet pørgsmål om samme spil, vil da lige høre om tråen
> stadig er åben - er det det ?

For min sags skyld ingen alarm :)

// Troels

Fra : John T.

Dato : 22-11-05 21:12

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev i en meddelelse

> For min sags skyld ingen alarm :)
>
> // Troels

Alle tiders - tak.
Jeg har fået install. NFSU2 men har forbandet svært ved at styre både
hastighed og retning med tastaturet. (jeg er en ældre herre )
Det står SÅ flot og jeg har slet ikke de prob. som tidligere beskrevet,
bortset fra, at hvis jeg sætter den til max kvalitet så kører musen
langsomt. Jeg har så sat kvaliteten lidt ned og så er det ok.
Jeg har en "Microsoft SideWinder 3D pro" men ingen Gameport,
hvis jeg sætter sådan et kort i maskinen, kan jeg så bruge det ?
Hvis nej, hvad kan jeg så bruge ?
Pc,en er:
Athlon 1800+ 1024 Ram
Grafik: GForce4 MX 4000 128 Ram