Køb af brugt leasing bil
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-05 21:25

Jeg står og skal købe en bil og ved at mange firmabiler bliver skiftet i
løbet af december måned, men hvor bliver disse sat tilsalg og hvornår.

Da jeg gerne vil have en iløbet af dec/jan, men ikke vil vente til feb/mar.

/Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-11-05 21:26

Hansen wrote:
> Jeg står og skal købe en bil og ved at mange firmabiler bliver
> skiftet i løbet af december måned, men hvor bliver disse sat tilsalg
> og hvornår.

De bliver normalt solgt til forhandlere eller på auktion.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-11-05 21:42

Hansen wrote:
> [...]
> og hvornår.
> Da jeg gerne vil have en iløbet af dec/jan, men ikke vil vente til

Nu ved jeg ikke hvorfra i landet du er, men ellers var det måske en ide at
besøge dem her:
www.aldbilsalg.dk

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-11-05 07:18

"Hansen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> løbet af december måned, men hvor bliver disse sat tilsalg og hvornår.
>
> Da jeg gerne vil have en iløbet af dec/jan, men ikke vil vente til

Uden at vide om det er tidligere leasingbiler eller udlejningsbiler, så har
www.kj-biler.dk mange rigtig fine biler med lave km-tal til salg.
Hilsen Matthias

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-11-05 10:04

> Uden at vide om det er tidligere leasingbiler eller udlejningsbiler, så
> har www.kj-biler.dk mange rigtig fine biler med lave km-tal til salg.
> Hilsen Matthias

Og det er netop ofte leasingbiler han sælger. Jeg har et par kolleger som
har købt biler hos ham - og de har været meget godt tilfredse med handlen -
både før og efter at pengene har skiftet ejermand

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 20:54

> [...]
> løbet af december måned, men hvor bliver disse sat tilsalg og hvornår.
>
> Da jeg gerne vil have en iløbet af dec/jan, men ikke vil vente til

Tjae... autocom er der ihvertfald mange leasede biler på, men der kan
privatpersoner jo ikke købe. Der findes også et sted, hvor udlejningsbilerne
bliver sat til salg, men jeg kan ikke lige finde adressen.
Hvis du vil have hjælp til at købe via autocom, kan du kontakte mig (du kan
ikke blive oprettet, men købe gennem mig (jeg er oprettet som forhandler))
Mvh Tommy