Onani #10
Fra : Kunstner

Dato : 11-11-05 20:29

Nu er det weekend, og den blev startet godt med at onanere til noget
billeder på internettet af unge piger. Jeg behøver ikke at ase og
mase (holde udløsning hen) og oftest skynder jeg mig bare. Det er
stadigvæk dejligt.

Fra : Siri

Dato : 20-11-05 00:13

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> wrote in message
>Nu er det weekend, og den blev startet godt med at onanere til noget
billeder på internettet af unge piger.

Unge piger??
Du mener forhåbentlig ikke dem under 15?

Fra : ThomasB

Dato : 20-11-05 00:18

"Siri" <snydt@igen.igen.dk> skrev i en meddelelse
> billeder på internettet af unge piger.
>
> Unge piger??
> Du mener forhåbentlig ikke dem under 15?

Det er ikke ulovligt at onanere til pinger under 15

Fra : Siri

Dato : 20-11-05 21:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Det er ikke ulovligt at onanere til pinger under 15

Men det er da klamt! Bare tanken. Ad.

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-05 00:00

> Men det er da klamt! Bare tanken. Ad.

Kan du altid se forskel på om en pige er 14, 16 eller 18?

Er der en "naturlov" der siger at piger under 15 år, ikke bør gøre mænd
liderlige?

Jeg tror netop at loven om at man ikke må have sex med en mindreårige
(under15) findes fordi piger under 15 år rent faktisk tænder nogle mænd..

Der er ikke noget forkert i at onanere til billeder at piger under 15 år.
Der er noget galt i at have sex med piger (og drenge) under 15 år. Og der er
noget galt i at dømme andre menneskers seksualitet - især deres fantasier.
Skam er den værste følelse af alle, især skam over ens seksualitet og det er
netop skam folk får, når deres seksualitet nedgøres.

Har du mindre respekt for mænd der onanerer til billeder af unge kvinder?

Fra : XXX

Dato : 21-11-05 01:17

> Der er ikke noget forkert i at onanere til billeder at piger under 15
> år.

Jo det er forkert.
Onani er altid forkert.

> [...]
> deres fantasier. Skam er den værste følelse af alle, især skam over
> ens seksualitet og det er netop skam folk får, når deres seksualitet

Hvis folk føler skam, må det jo betyde, at de inderst inde ved, at det de
gør eller tænker, er forkert.

> Har du mindre respekt for mænd der onanerer til billeder af unge
> kvinder?

Det har jeg.

Fra : Per H

Dato : 21-11-05 01:37

On 21 Nov 2005 00:17:11 GMT, XXX <not@this.level> skrev:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in
>

>Onani er altid forkert.

Er det noget du mener alvorligt, eller tager du bare gas på os.?

Vh Per

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-05 19:28

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Jo det er forkert.
> Onani er altid forkert.

Ja, hvis man er religiøs.

> Hvis folk føler skam, må det jo betyde, at de inderst inde ved, at det de
> gør eller tænker, er forkert.

Eller også er det fordi religiøse fanatiske fjolser, trækker skam ned over
hovedet på folk.

Du har jo lært det af dine forældre, du er indoktrineret.

> Det har jeg.

Du har jo ikke engang selvrespekt, hvordan skal man så kunne forvente at du
kan have respekt for andre?

Fra : Tony

Dato : 21-11-05 00:54

"Siri" <snydt@igen.igen.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Men det er da klamt! Bare tanken. Ad.

Det er muligt, _du_ synes det er klamt, men jeg tror nu nok , en del mænd
har en helt anden opfattelse.
Så må du ellers kalde det for hvad du vil.

Tony