battlefield 2
Fra : Saitek

Dato : 11-11-05 14:42

Har købt spillet (bf2), men kan ikke logge på en server, bliver slet ikke
connected, men spillet smider mig blot til desktop med det samme.

Har ingen snyd eller andet der skulle kunne forårsage dette. Har en account
der virker, men som sagt, ingen servere vil acceptere mig. Kan se alle
servere.

Har lavet lidt om manuelt i de keys man kan sætte op (for at kunne benytte
pageup og down) men kan det forårsage at man ikke kan connecte en server?
Før der overhovedet er noget der viser en form for kontakt?

Har prøvet uden nogen firewall, det hjælper ikke. Har heller ikke nogen
alcohol120 eller andre af den slags programmer. Har den rigtige update
installeret. - bf2_patch_103 kan spille single uden problemer

BF1 laver ikke den slags problemer.

Nogen forslag

hvis dette er en gentagelse beklager jeg kunne ikke se den første jeg
sendte

Fra : FedeDorit

Dato : 11-11-05 15:22

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> BF1 laver ikke den slags problemer.
>
> Nogen forslag
>
> hvis dette er en gentagelse beklager jeg kunne ikke se den første jeg

Hmmm prøv at spørge i forum på www.bfgeeks.dk der sidder mange BF2 geeks
som måske kan hjælpe dig

Fra : Saitek

Dato : 11-11-05 17:42

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm prøv at spørge i forum på www.bfgeeks.dk der sidder mange BF2 geeks
> som måske kan hjælpe dig

ok tak har nu løst det bf2 geek bliver jeg vist ikke før de får lavet
det der mod der ligner DC-Final.

Men takker mange gange Dorit