FM transmitter til ipod mini
Fra : Søren R

Dato : 11-11-05 09:59

Hej

Jeg ovevejer at anskaffe mig en fm transmitter til min ipod. Har tænkt
på Itrip fra Griffin, men hvad er egentlig bedst. Jeg kan se der er en
masse skrammel f.eks. på ebay osv.

Der må jo bestemt være noget dårlig kvalitet imellem. Håber i kan
hjælpe lidt med hvilke der er gode, og hvilke man skal holde sig fra.

Det er en mini ipod (4gb) jeg har.
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-11-05 10:19

Hej Søren

Søren R <Kongen19delete-this@hotmail.com> writes:
> [...]
>
> Der må jo bestemt være noget dårlig kvalitet imellem. Håber i kan
> hjælpe lidt med hvilke der er gode, og hvilke man skal holde sig fra.

Jeg har købt og er fuldt ud tilfreds med denne her:

http://cgi.ebay.de/XtremeMac-Airplay-fuer-Apple-iPod-iPod-Mini_W0QQitemZ5828075374QQcategoryZ64696QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Den er nem og ligetil, intet batteri, og ingen "underlige" filer man
skal have liggende for at skifte frekvens.... Jeg har også købt den
hos dem jeg linker til, ingen problemer der. Jeg har en iPod Photo,
men den duer også til en mini...

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Søren R

Dato : 11-11-05 10:46

> [...]
>skal have liggende for at skifte frekvens.... Jeg har også købt den
>hos dem jeg linker til, ingen problemer der. Jeg har en iPod Photo,

Ok, lyder fornuftigt. Og fandt den endda til 14£

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 11-11-05 11:10

Søren R <Kongen19delete-this@hotmail.com> writes:
> Ok, lyder fornuftigt. Og fandt den endda til 14£

Det lyder godt nok billigt! Pas iøvrigt på fragt fra UK - det kan
godt være lidt hampert..

Fra : Brian S

Dato : 11-11-05 14:15

Jeg har sådan en til bilen, og jeg synes der er for meget støj på.

Brian

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 11-11-05 16:11

Brian S <brian_skryder@yahoo.dk> wrote:

> Jeg har sådan en til bilen, og jeg synes der er for meget støj på.

Ditto, desværre, for ideen er faktisk smart.

--
Mvh Martin

Fra : Søren R

Dato : 14-11-05 09:11

Hej

Det endte med at jeg købte en MacAlly FM transmitter i stedet.

Ikke helt så handy, da den skal strøm, enten fra stik kontakt, eller
cigarettænderen i bilen, men efter at have læst customer reviews på
næsten samtlige fm transmittere, stod den her HELT klart ud som den
bedste.

I kan se den her:
http://www.amazon.com/gp/product/B0002R5Y5M/103-8764521-8674235?v=glance&n=172282&n=281407&s=electronics&v=glance

Amazon må så ikke sende produktet til Danmark (krav fra fabrikanten)
sikker pga det er ulovligt at benytte den, men det var www.newegg.com
ligeglad med

Håber jeg har købt noget der virker.

Fra : Søren R

Dato : 15-11-05 08:41

On Mon, 14 Nov 2005 09:10:49 +0100, Søren R
<Kongen19delete-this@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Amazon må så ikke sende produktet til Danmark (krav fra fabrikanten)

Og det var ikke newegg.com kom jeg lige i tanke om. Det var
www.macsales.com

Fra : Søren R

Dato : 28-11-05 09:31

> [...]
<Kongen19delete-this@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Det endte med at jeg købte en MacAlly FM transmitter i stedet.

Kan da lige tilføje at den virker fremragende. Der er ingen støj
overhovedet, signalet går direkte igennem. Både i bilen og anlægget
hjemme i stuen.

Bestemt anbefalelsesværdigt

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 28-11-05 10:38

Hej Søren

> [...]
> >

> Kan da lige tilføje at den virker fremragende. Der er ingen støj
> overhovedet, signalet går direkte igennem. Både i bilen og anlægget

Det var da godt. Jeg har heller ikke noget at udsætte på den jeg
anbefalede, på trods af at den er noget mere handy

http://www.xtrememac.com/audio/airplay.shtml