Torden Og Lynild..........................~
Fra : Claudio Adam

Dato : 11-11-05 08:25

1. Og ve den der ikke underkaster sig Jødedommen og Islam i Dagens
Danmark!

2.Må Torden og Lyninld ramme De formastelige som ikke vil lade sig
Stavnsbinde af Disse To!

3.Lad os da Få De mellemøstlige Tilstande Som En del her higer efter!

4.Lad os da endelig få gang i denne Heksekedlen.

Gott mit uns!

Adam.

Fra : Nexus1@lab.org

Dato : 15-11-05 14:39

Claudio Adam skrev:

> 1. Og ve den der ikke underkaster sig Jødedommen og Islam i Dagens
> Danmark!

Har du været i flaken igen

> 2.Må Torden og Lyninld ramme De formastelige som ikke vil lade sig
> Stavnsbinde af Disse To!

Du bruger nordisk mytologiske udsagn til at beskrive hvad du tror
radiGale mener. tsk tsk.

> 3.Lad os da Få De mellemøstlige Tilstande Som En del her higer efter!

Hvem??? og hvorfor skulle de hige efter det?

> Gott mit uns!

Det får du aldrig lov at skrive på dit bæltespænde. Der vil stå;
Meine Ehre heisst Treue, og når Ivan eller Muhammed 5 før 12 kommer
og ruller røven op om ørerne på dig er Mutti meeeget lang væk.
Lad mig gætte, du synes at Dirlewanger gjorde et fornuftigt stykke
arbejde?