Q: huske adgangskode Gmail
Fra : @m

Dato : 10-11-05 22:47

Hej, lige et hurtigt spørgsmål om hvordan det kan være at computeren ikke
gemmer adgangskoden på min pc når jeg har afkrydset at jeg vil ha den til
det ? '
Det drejer sig om Gmail og "notifier"
Jeg har xp prof.

Tak
@m

Fra : Kent Friis

Dato : 10-11-05 22:51

Den Thu, 10 Nov 2005 22:46:33 +0100 skrev @m:
> [...]
> gemmer adgangskoden på min pc når jeg har afkrydset at jeg vil ha den til

Har du bedt browseren om ikke at gemme cookies?

Mvh
Kent

Fra : @m

Dato : 11-11-05 16:13

Øhhhh.... hvor er det lige jeg laver det om ? altså hvis det er derfor.

Tak
@m

Fra : Kasper Dupont

Dato : 11-11-05 18:13

"@m" wrote:

> Øhhhh.... hvor er det lige jeg laver det om ? altså hvis det er derfor.

Edit / Preferences / Privacy & Security / Cookies

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate

Fra : jane

Dato : 11-11-05 18:37

"@m" <markers(snabel-a).sol.dk> wrote in

> Hej, lige et hurtigt spørgsmål om hvordan det kan være at computeren
> ikke gemmer adgangskoden på min pc når jeg har afkrydset at jeg vil ha
> [...]

Jeg havde det samme problem, prøv at enter på tasteturet i stedet for at
klikke med musen, når du skal lokke ind. Det virkede for mig, nu husker
firefox det hver gang.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : @m

Dato : 14-11-05 13:50

Jeg er ked af at måtte sige det, men det virker ikke.... æv

venligst
@m