Info om CZ 180...flyderhøjde ? og
Fra : Moller

Dato : 10-11-05 21:58

Hejsa,
   Nogen der ved hvad flyderhøjden på en CZ180 skal være ??

   Og så opdagde jeg lige at den ikke har olieblander :( så er der nogen
der ved hvor mange % 2-takts olie den skal ha ???

--
VH
Lars Molnit

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-11-05 23:08

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> Nogen der ved hvad flyderhøjden på en CZ180 skal være ??

Når du smider den i havnen? Den synker forhåbentlig
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Moller

Dato : 11-11-05 00:01

Preben Riis Sørensen wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
>
> Når du smider den i havnen? Den synker forhåbentlig

   ha ha :) man er virkelig vittig i dag.

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 11-11-05 09:50

> ha ha :) man er virkelig vittig i dag.
>
> --

Du skal ikke høre på ham, han er bare misundelig.

Jeg har en værkstedsmanual man jeg kan ikke finde noget om flyderhøjden.

Ang. 2-takts olien så er det 3% (manualen siger 2T 1:33 - 2T Super 1:40)

mvh

Carsten

---

CB400N

CZ180

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-11-05 17:34

"Carsten Berggreen" <carsten@berggreen.dfjernk> skrev >
> Du skal ikke høre på ham, han er bare misundelig.

Når man har siddet på nakken af en MZ150, længere end der er rundt om
Jorden, så er man ikke misundelig....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per

Dato : 11-11-05 18:28

> [...]
>
> Og så opdagde jeg lige at den ikke har olieblander :( så er der nogen der
> ved hvor mange % 2-takts olie den skal ha ???

Kan den overhovedet justeres - er den ikke fast med en messingvippearm?
Mener at have rodet med en sådan fætter engang.

Min far har haft en magen til og han siger min. 2.5 % blanding gerne 3 %

Mvh. Per