Hvordan laver man græsk bøg ?
Fra : Henrik

Dato : 10-11-05 19:47

Hvordan laver man græsk bøf, som dem man køber hos pizza-snedkeren ?

Skal der bruges et specielt krydderi, eller hvad er hemmeligheden ?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-11-05 23:14

On Thu, 10 Nov 2005 19:46:58 +0100, "Henrik" <ikke.nogen@slet.ikke>
wrote:

>Hvordan laver man græsk bøf, som dem man køber hos pizza-snedkeren ?
>
>Skal der bruges et specielt krydderi, eller hvad er hemmeligheden ?

kødet skal være lettere fordærvet (i hvert fald hvis det er den græske
bøf, pizza-snedkeren nederst på Holmbladsgade, du snakker om
(pizza-gørdetselvmand er vist en mere korrekt betegnelse)

Fra : mcloud

Dato : 11-11-05 14:21

Hej Henrik

Jeg tror det er oregano og revet os der puttes i farsen og selvfølgelig
salt
og peber

mvh mcloud

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-11-05 10:09

jub...@yahoo.dk wrote:

> kødet skal være lettere fordærvet (i hvert fald hvis det er den græske
> bøf, pizza-snedkeren nederst på Holmbladsgade, du snakker om
> (pizza-gørdetselvmand er vist en mere korrekt betegnelse)

Hvis det er 1001 nat så kan der vist strammes op:

http://smiley.fvst.dk/Frameset.aspx?region=11&aktlbnr=113654

http://smiley.fvst.dk/Smiley.aspx?view=Oplysninger&Oplysninger:region=11&Oplysninger:navnelbnr=175571

--

Christian