Æbleskiver
Fra : Max

Dato : 10-11-05 19:09

Hej

For et stykke tid siden var der mange indlæg omkring æbleskiver.

Jeg var lige i Kvickly idag og kunne konstatere at de havde
2 forskellige typer i fryseboxen, den ene var produceret
hos et firma på sjælland og den anden hos et firma ser
hedder Lindler hvis adresse er et postnummer i tyskland.

Mvh Max

Fra : Sybil

Dato : 10-11-05 19:55

> [...]
> hos et firma på sjælland og den anden hos et firma ser
> hedder Lindler hvis adresse er et postnummer i tyskland.

Hej
Jeg ved ikke helt hvad du vil spørge om, hvis du vil spørge om noget
Men dem jeg går efter når jeg køber æbleskiver er dem fra Coronet. Daloon
solgte deres opskrift til Coronet da de ikke ville sælge æbleskiver mere.

Majken

Fra : Nette

Dato : 10-11-05 20:36

"Sybil" skrev

> Jeg ved ikke helt hvad du vil spørge om, hvis du vil spørge om noget

Jeg tror blot det var en konstantering af en tidlgiere diskussion, der gik
på, at der kun fandtes eet firma, der leverede æbleskiver til samtlige
butikker i hele dk.

> Men dem jeg går efter når jeg køber æbleskiver er dem fra Coronet. Daloon
> solgte deres opskrift til Coronet da de ikke ville sælge æbleskiver mere.

Og hvor køber du så dem henne? Jeg savner nemlig daloons. De kan ikke være
bekendt at sløjfe så godt og salgsbar et produkt.

Nette

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-11-05 21:09

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og hvor køber du så dem henne? Jeg savner nemlig daloons. De kan ikke være
> bekendt at sløjfe så godt og salgsbar et produkt.

Også jeg savner dem. Daloons æbleskiver var nok mere klejner end æbleskiver,
men godt smagte de sgu'. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 10-11-05 21:12

> [...]
>

> Og hvor køber du så dem henne? Jeg savner nemlig daloons. De kan ikke være
> bekendt at sløjfe så godt og salgsbar et produkt.

Føtex har dem på tilbud i denne uge. 50 stk for 29,95. Billigt

Linda

Fra : Nette

Dato : 10-11-05 22:15

"Linda Hedegaard Jensen" skrev

> Føtex har dem på tilbud i denne uge. 50 stk for 29,95. Billigt

Til Føtex det går! Men jeg hænger Jer altså op på det, hvis de ikke smager
som Daloons.

Nette

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 11-11-05 06:40

> [...]
>
>"Linda Hedegaard Jensen" skrev

>Til Føtex det går! Men jeg hænger
>Jer altså op på det, hvis de ikke smager

Og det gør de IKKE, tværtimod, så lav lige en god gløgg til at
tage den værste smag.
TPB

Fra : Sybil

Dato : 11-11-05 14:30

> "Linda Hedegaard Jensen" skrev

> Til Føtex det går! Men jeg hænger Jer altså op på det, hvis de ikke smager
> som Daloons.
>
> Nette

Hej
Jeg synes de smager godt, så det håber jeg også at du synes
Det stod på Daloons hjemmeside at de havde solgt opskriften til Coronet, men
om de følger den, det vil jeg ikke hænges op på

Hyg

Majken

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-11-05 15:20