Det Tredje Testamente?
Fra : Claudio Adam

Dato : 10-11-05 15:28

Faldt over noget der kaldes: " Det Tredje Testamente "?

Fra : AF

Dato : 10-11-05 17:46

Claudio Adam (slet FTR3D) skrev i

> Faldt over noget der kaldes: " Det Tredje Testamente "?

Ja, det er udkommet før "Det Fjerde Testamente"!

Fra : Knut

Dato : 10-11-05 18:21

On Thu, 10 Nov 2005 17:46:02 +0100, AF wrote:

> Claudio Adam (slet FTR3D) skrev i

> Ja, det er udkommet før "Det Fjerde Testamente"!

Min teori er at Claudio Adam slo seg hard da han faldt over noe som kalles
"Det tredje testamentet".

mvh Knut
--
Knut Heidelberg
http://heidelberg.no

Fra : AF

Dato : 10-11-05 23:48

Knut skrev i news:q1a0odvkvs7n.1nc19u6jw1dwl.dlg@40tude.net

[ ... ]
> Min teori er at Claudio Adam slo seg hard da han faldt over noe som kalles
> "Det tredje testamentet".

Jeps, og resultatet er ganske tydeligt

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 10-11-05 19:26

Claudio Adam (slet FTR3D) wrote:

> Faldt over noget der kaldes: " Det Tredje Testamente "?

je, man skal se sig for - nogen spænder ben med den slags andre dunker
en oven i hovedet med den slags......

--

BB
-----------

Boykot Colgate!
Giftig tandpasta
!

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-11-05 19:44

Benny Bomstærk wrote:

> je, man skal se sig for - nogen spænder ben med den slags andre dunker
> en oven i hovedet med den slags......

Jeps. Men nu, indeholder hovedet, hos vedkommende, ingen livsvigtige
organer, så der sker ikke noget ved det.

Vi har en tegneserie, som hedder Den Tredje Testamente (Le Troisième
Testament). Fire geniale bind, fantastisk tegnet af Alex Alice.

http://www.alexalice.com/

(der er engelsk side, hvis du trykker den engelsk flag).

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... Talk in your sleep, eh? Don't sleep next to a replicator. Too messy.

Fra : Rado

Dato : 11-11-05 02:15

http://martinus.dk/layout_pages/index.php?lang=dk

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : Knut

Dato : 14-11-05 20:16

On Fri, 11 Nov 2005 02:15:12 +0100, Rado wrote:

> http://martinus.dk/layout_pages/index.php?lang=dk

Jeg kikket på siden og støtte umiddelbart på denne påstanden: "
Videnskaben har vist, at forandringer i den fysiske materie er lovbundne".
Det ser ut til at den godeste Martinius er grodd fast i newtonsk mekanikk
og forblitt der. Ettersom jeg i min unge galskap studerte astrofysikk ved
Universitetet i Oslo, vet jeg at det lovbundne er høyst relativt når vi
beveger oss langt nok ut i universet. Kepler, Newton og gutta-boys er
sikkert greie nok til en overfaltisk solsystembeskrivelse (i alle fall på
gymansnivå), men hallooooo!

Gidder ikke si mer.

mvh Knut
--