E-Mail
webnoob 5265
Backup af Outlook 2003
Fra : rt

Dato : 10-11-05 11:31

Hej folkens.

Hvordan tager man smartest backup af sine kontaktpersoner,
kalender, mails osv.?

Dengang jeg brugte Outlook Express havde jeg et smart lille
program. Findes der også et til Outlook?

Eller hvordan gør man?

/rt

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-11-05 11:57

rt <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev 2005-11-10:
> [...]
> kalender, mails osv.?
>
> Dengang jeg brugte Outlook Express havde jeg et smart lille
> program. Findes der også et til Outlook?

Det nemmeste er blot at exportere sin pst fil. Det ligger vist under
Filer -> Eksporter -> til en fil

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Henning

Dato : 10-11-05 14:09

On 10 Nov 2005 10:56:42 GMT, Martin Schultz
<news2005@adsltips.invalid> wrote:

>Det nemmeste er blot at exportere sin pst fil. Det ligger vist under
>Filer -> Eksporter -> til en fil

Ulempen er, at du på den måde ikke får backup af kontiopsætninger,
passwords, postregler osv.
Kig på http://www.ajsystems.com/ - enten OutBack Plus 5 eller Eazy
Backup 3

Fra : MN

Dato : 12-11-05 11:39

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote in message

> Ulempen er, at du på den måde ikke får backup af kontiopsætninger,
> passwords, postregler osv.
> Kig på http://www.ajsystems.com/ - enten OutBack Plus 5 eller Eazy
> Backup 3

Hvorfor bruge penge til noget der er i Outlook.

Brug i stedet for "Eksporter min indstillinger"

Mogens