Bastard Pop på Monkey Business
Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-11-05 10:25

Hej!

Nogen der ved om Monkey Business spiller Bastard Pop flere gange - altså
gentager den samme en gang imellem?
Det mix de spillede i går var da for fedt!
Når man nu ikke kan finde det et sted kan man jo måske optage det på en
gammeldags båndoptager...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jacob E.

Dato : 10-11-05 10:58

Jakob Griffel wrote:
> [...]
> Det mix de spillede i går var da for fedt!
> Når man nu ikke kan finde det et sted kan man jo måske optage det på

Nogle af de mix de spiller, gentager de temmelig mange gang, så man faktisk
kan blive lidt træt af dem, så du skal nok komme til at høre dit mix igen.

/Jacob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-11-05 11:23

> Nogle af de mix de spiller, gentager de temmelig mange gang, så man
> faktisk
> kan blive lidt træt af dem, så du skal nok komme til at høre dit mix igen.

Fedt, jeg hører dem ikke så tit. Spiller de bastard-pop hver dag?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jacob E.

Dato : 10-11-05 11:26

Jakob Griffel wrote:

> Fedt, jeg hører dem ikke så tit. Spiller de bastard-pop hver dag?

Ja...

Mvh Jacob

Fra : ulrik

Dato : 10-11-05 20:55

Check www.alexh.org hvis BP er lige dig.

ul

Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-11-05 22:24

> Check www.alexh.org hvis BP er lige dig.

Fedtest! Dér var den jo!! Jeg savnede den der hedder "The Power of Grange
Hill"

Tusind tak!
--
Hilsen Jakob

Fra : The Nameless Dude

Dato : 11-11-05 15:25

"Jakob Griffel" <nejnej@nejnejnej.dk> wrote in

> Fedt, jeg hører dem ikke så tit. Spiller de bastard-pop hver dag?

Her kan du ihvertfald downloade lige så meget Bastard Pop du vil hver dag,
for det en i site der linker til tonsvis af andre, pas på at din HD
pludselig ikke bliver fyldt
http://www.makesomenoise.co.uk/modules.phpname=Web_Links&l_op=viewlink&cid=
1
--
The Nameless Dude

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-11-05 13:56

The Nameless Dude wrote:
> [...]
>>

> Her kan du ihvertfald downloade lige så meget Bastard Pop du vil hver dag,
> for det en i site der linker til tonsvis af andre, pas på at din HD
Linket duer ikke, heller ikke når jeg sætter det manglende 1-tal på

-Rune Jensen

Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-11-05 14:01

Rune Jensen <rune@FJERNmcdaddy.dk> wrote in