Fejl i Star Wars III
Fra : Michael Westi

Dato : 10-11-05 05:50

Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
Andre der har oplevet dette?

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-11-05 06:50

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in news:gjAcf.4$CO.2
@news.get2net.dk:

> Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
> Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
> Andre der har oplevet dette?

Ved 58 minutter? Det gjorde min i går aftes. Jeg prøvede en
gang til (open-close) så var det et minut senere. Tredje gang
var der ikke noget - har ikke prøvet andre afspillere... Men
det er da rigtig irriterende - overvejer stadig om jeg vil
sende den retur for det.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 10-11-05 13:33

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev:

> Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
> Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
> Andre der har oplevet dette?

Jeg prøvede lige med min. Ved 86:20 lige efter skiftet fra afsnit 32-33
fryser billedet i en Pioneer DVD-343.
I PowerDVD på computeren går det galt omkring kapitel 30.
Mon det er lagskiftet der er problemet?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 10-11-05 20:07

> [...]
> fryser billedet i en Pioneer DVD-343.
> I PowerDVD på computeren går det galt omkring kapitel 30.

Sjov, eller interessant at din PowerDVD går amok. Det gør min også. Og lyden
på pc, er det værste jeg til dd. har oplevet. Troede at mine højttalere
skulle gå til de evige jagtmarker.

Har i dag snakket med min lokale boghandler. De har fået 2 dvd´er retur. Og
har hørt fra flere at der er problemer med udgivelsen. Det lover ikke
godt

Mvh Michael

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 10-11-05 21:47

> [...]

> Har i dag snakket med min lokale boghandler. De har fået 2 dvd´er
> retur. Og har hørt fra flere at der er problemer med udgivelsen.

Det kunne næsten lyde som en fejl i presningen af skiven eller værre en
kopibeskyttelse der gør, at disken ikke lever op til standarderne.
Imorgen skal jeg lige have afprøvet disken i to andre DVD-afspillere og
hvis de også fejler så bliver jeg desværre også nødt til at returnere
min film til Bilka.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : John Hinge

Dato : 11-11-05 10:13

On 10 nov 2005 Morten Bjergstrøm was heard to say:

> Jeg prøvede lige med min. Ved 86:20 lige efter skiftet fra afsnit
> 32-33 fryser billedet i en Pioneer DVD-343.
> I PowerDVD på computeren går det galt omkring kapitel 30.
> Mon det er lagskiftet der er problemet?

Jeg har kun afspillet min 1 gang, men der oplevede jeg
ikke nogen problemer, jeg bemærkede ikke engang et layerskift.
Min afspiller er en NAD T-531.
Måske jeg har været heldig.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 11-11-05 18:00

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> skrev:

> Jeg prøvede lige med min. Ved 86:20 lige efter skiftet fra afsnit
> 32-33 fryser billedet i en Pioneer DVD-343.

Nu bliver det sært. Jeg prøvede igen i dag og så hele filmen uden
problemer på samme afspiller.

> I PowerDVD på computeren går det galt omkring kapitel 30.

På computeren er der dog stadig problemer - der kommer en CRC-fejl.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Thomas M

Dato : 10-11-05 14:19

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
> Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
> Andre der har oplevet dette?

Min R1 udgave fejler ihvertfald ingenting, så noget tyder på at det "kun" er
R2 udgaven der har problemet.

Hvis det f.eks er det første oplag af filmen den er gal med, så tror jeg
hurtigt at Fox / SF Film vil rette det, og tilbyde ombytning.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-11-05 21:10

Thomas M wrote:

> Min R1 udgave fejler ihvertfald ingenting, så noget tyder på at det "kun" er
> R2 udgaven der har problemet.

Min Spanske R2 udgave virker også fejlfrit.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : René Lønstrup

Dato : 10-11-05 21:47

Michael Westi wrote:
> Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
> Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
> Andre der har oplevet dette?

Har lige prøvet med min lillebrors nyindkøbte, og den fryser mange
tilfældige steder når den afspilles på min computer (både i
softwareafspilleren == WinDVD og i hardwareafspilleren == Xcard), men
det skal så siges at computeren p.t. er meget kritisk med skiverne, -
der er rigtigt mange film den har problemer med (må få bygget mig en
htpc engang)...
På X-Box'en små-fryser filmen imellem 55:30 min og ~57 min (små hak á
1-2 sekunder stykket med 10-20 sek mellemrum), samt ved ~59:42 (svjh)
hvor den går helt i stå..

Så dén får Bilka tilbage i morgen (og så er jeg glad for at jeg bestilte
R1'eren istedet ;) )..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 11-11-05 00:58

Ingen problemer her. Jeg har en 2 Disk udgave Reg 2. Dog er lydsporet
ændret (ændret ikke ødelagt eller hakker) lidt synes jeg, men det er
måske bare mig.

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-11-05 01:27

<klaro@mailcircuit.com> wrote in message
>Ingen problemer her. Jeg har en 2 Disk udgave Reg 2. Dog er lydsporet
>ændret (ændret ikke ødelagt eller hakker) lidt synes jeg, men det er
>måske bare mig.

Det må du meget gerne uddybe

Men jeg har også problem med den 2. disc. Tror hellere jeg må bytte den
i morgen.

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-11-05 13:09

"Peter Larsen" <Hej@hejhej.com> wrote in message

> <klaro@mailcircuit.com> wrote in message
>
> Det må du meget gerne uddybe
>
> Men jeg har også problem med den 2. disc. Tror hellere jeg må bytte den
> i morgen.

Jeg gik så over for at bytte min her tidligere i dag og fik at vide at
disc'en skal
sendes tilbage og ses igennem for fejl.

Har de mon folk ansat til at sidde og se hele filmen + extramatriale? Det
job ville
jeg nu gerne have...

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-05 13:19

On Thu, 10 Nov 2005 05:50:02 +0100, "Michael Westi"
<michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote:

>Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
>Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
>Andre der har oplevet dette?

Ingen problemer her. Har dog kun prøvet, at afspille den i min
stationære afspiller (Sony NS930V), og ikke i min computer...

Mvh Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-11-05 14:28

On Thu, 10 Nov 2005 05:50:02 +0100, "Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk>
wrote:

>Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
>Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
>Andre der har oplevet dette?

Den kører fint i min DV-444

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-11-05 18:16

> Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
> Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
> Andre der har oplevet dette?

Da jeg købte mit eksemplar i Blockbuster i eftermiddags spurgte jeg
ekspedienten vedr. den mulige fejl. Han forklarede at problemet kunne opstå
på ældre high-end afspillere pga. den udvidede kopisikring. I mit stille
sind tænkte jeg at det da var det tåbeligste jeg havde hørt da DVD'en
allerede ligger til fri afbenyttelse på diverse nyhedsservere - og så skal
alle vi andre lovlydige filmelskere belemres med at dyrt indkøbte DVD-film
måske ikke kan afspilles.

Venlig hilsen
Dag Stinus
(De første 73 min. er overstået uden problemer)

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-11-05 20:28

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Dag Stinus
> (De første 73 min. er overstået uden problemer)
Ingen problemer under afspilningen på min Pioneer DV-454.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-11-05 14:11

"Dag Stinus" <dag@SLETTESstinus.dk> wrote in

> Da jeg købte mit eksemplar i Blockbuster i eftermiddags spurgte jeg
> ekspedienten vedr. den mulige fejl. Han forklarede at problemet kunne
> opstå på ældre high-end afspillere pga. den udvidede kopisikring.

Jeg oplevede kun fejlen på min "billige" afspiller - en united
til 500 kr som kun er 1½ år gammel...

> (De første 73 min. er overstået uden problemer)

Du afbryder en go' film for at skrive usenetindlæg? Det
gjorde jeg bare ikke :D

/hilsner

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 12-11-05 21:51

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote:

>Har oplevet at filmen "staller" i afsnit 32-33. (reg. 2 DK version)
>Har afprøvet på 3 forskellige dvd-afspillere.
>Andre der har oplevet dette?

Virkede uden problemer på min Denon DVD2910.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/