Onani #9
Fra : Kunstner

Dato : 10-11-05 00:07

Jeg har lige onaneret.

Fra : XXX

Dato : 10-11-05 00:31

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> wrote in news:1131577642.238722.59630
@g49g2000cwa.googlegroups.com:

> Jeg har lige onaneret.

Pas på "øjet i det høje"!

Fra : Non-Desperado

Dato : 10-11-05 09:27

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev:

>Jeg har lige onaneret.

Jeg har lige kløet mig på maven og slået en prut.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Tony

Dato : 10-11-05 22:58

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige onaneret.

Og jeg har lige fået noget dejligt fisse.

Det skulle du prøve istedet, man bliver bare afhængig af det.

Tony

Fra : XXX

Dato : 11-11-05 00:02

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in news:4373c287$0$41150$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og jeg har lige fået noget dejligt fisse.
>
> Det skulle du prøve istedet, man bliver bare afhængig af det.

Kun hvis man er svag!

Fra : Tony

Dato : 11-11-05 01:31

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in news:4373c287$0$41150$14726298
> @news.sunsite.dk:

> Kun hvis man er svag!

Netop derfor går jeg til sexolog for at blive stærk igen.

Men hvor er det svært,når hun sidder der med spredte ben og kun snakker om
pik og fisse.

Tony

Fra : Jonny Jensen

Dato : 11-11-05 00:02

> Og jeg har lige fået noget dejligt fisse.

Husk nu på, at en rigtig mand ikke får fisse, han giver pik... :D

Jonny Jensen - som også klarer sig ret godt pt med hans nye dame^^

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 11-11-05 00:07

Jonny Jensen wrote:
> Husk nu på, at en rigtig mand ikke får fisse, han giver pik... :D
>
> Jonny Jensen - som også klarer sig ret godt pt med hans nye dame^^

Klarer du dig rigtigt godt med "kunstnerens" nye dame? Eller med Tonys
nye dame?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Tony

Dato : 11-11-05 01:24

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Klarer du dig rigtigt godt med "kunstnerens" nye dame? Eller med Tonys nye
> [...]

Jeg tror han mente Hans's nye dame.

Tony

Fra : Jonny Jensen

Dato : 11-11-05 10:21

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Klarer du dig rigtigt godt med "kunstnerens" nye dame? Eller med Tonys nye
> dame?

Hehe :) Oh the envy... :p

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-11-05 20:01

Jonny Jensen wrote:

> Husk nu på, at en rigtig mand ikke får fisse, han giver pik... :D

Bøsser får AIDS. Rigtige mænd får salmonella. (burde så være ledsaget at et
billede at en fyr i overalls, der har kønslig omgang med en høne)

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.