Det skøre egern fra Ice Age
Fra : CFist

Dato : 09-11-05 21:12

Hejsa i gruppen

For ca. 10-15 år siden var der nogle små "tegnefilm", som omhandlet en hund
der ligner det skøre egern fra Ice Age.
Hunden havde samme måde at lave lyde på som vores kære Egern.

Jeg kan ikke huske meget om den. Men hvis jeg ikke tager helt fejl var det
en reklame for TV1000 eller måske MTV.

Jeg håber der er nogen som har lidt mere information omkring den. Evt. hvor
filmen kan downloades.

Alt info er velkommen.....

Hygge
CF

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-11-05 22:28

"CFist" <cfist@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en reklame for TV1000 eller måske MTV.
>
> Jeg håber der er nogen som har lidt mere information omkring den. Evt.

Aner det ikke med Ice Age II er på vej

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-11-05 00:36

On Wed, 9 Nov 2005 22:28:16 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Aner det ikke med Ice Age II er på vej

Jeg ved det heller ikke, men en teaser for Ice Age II kan ses her:
http://www.apple.com/trailers/fox/ice_age_2/hd/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-11-05 08:08

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

> Jeg ved det heller ikke, men en teaser for Ice Age II kan ses her:
> http://www.apple.com/trailers/fox/ice_age_2/hd/

....og Ice Age-egernet hedder Scrat.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-11-05 22:18

On Thu, 10 Nov 2005 08:08:29 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:

>"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> wrote in message

Jep. Se det ved jeg. Men jeg kender stadig ikke navnet på den hund CF
spurgte om.

Peter

Fra : CFist

Dato : 11-11-05 14:07

> Jep. Se det ved jeg. Men jeg kender stadig ikke navnet på den hund CF
> spurgte om.
>
> Peter

Jeg har lidt mere info. I en af de små tegnefilm jeg kan huske var
handlingen noget ala denne:

Hunden skulle ud fra et slot for at tisse. Da hunden kommer til træet og
tisser, rammer den et andet dyr. Dette bliver meget sur og er farlig. Så
hunden går i panik og løber tilbage til slotte med det andet dyr i hælene!
Når hunden kommer til porten er den låst- Hund banker desperat på porten. Og
efter lidt kommer en fugl (tror jeg) hejsende ned af ydermuren på slottet i
en kurv. Og den reder derved hunden.

Det hvad jeg kan huske......og jeg husker det nok ikke så godt når det
kommer til stykket.

Hygge
CF

Fra : Frost

Dato : 12-11-05 23:14

"CFist" <cfist@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> en kurv. Og den reder derved hunden.
>
> Det hvad jeg kan huske......og jeg husker det nok ikke så godt når det

Det er vidst en af Lava Lava tegnefilmene (det er i hvert fald sådan de blev
introduceret til mig). Jeg har nogle gamle TV1000 optagelser af et par
episoder, men intro, credits og den slags er klippet væk, så jeg ved ikke om
jeg har fået titlen rigtig.

Fra : Frost

Dato : 12-11-05 23:18

"Frost" <frostNO@SPAMnewmail.dk> wrote in message

> [...]
> introduceret til mig). Jeg har nogle gamle TV1000 optagelser af et par
> episoder, men intro, credits og den slags er klippet væk, så jeg ved ikke

En rettelse: Der var lige et par frames med et glimt af nogle credits, og
udfra dem fandt jeg så http://imdb.com/title/tt0462649/ på IMDB. Desværre
ser det ikke ud til at serien er synderligt kendt...

Fra : CFist

Dato : 14-11-05 19:49

> [...]
> udfra dem fandt jeg så http://imdb.com/title/tt0462649/ på IMDB. Desværre
> ser det ikke ud til at serien er synderligt kendt...

Takker!!!!!!!!!!! Det var lige det gennembrud jeg havde brug for......

http://www.lavalava.de/images_manuell/title-08g.jpg

Hunden jeg snakkede om se på dette billede.

Hygge
CF

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 10-11-05 00:17

> [...]
> en reklame for TV1000 eller måske MTV.
>
> Jeg håber der er nogen som har lidt mere information omkring den. Evt.

Mon ikke det er 'Family Dog', som først kunne ses i en episode af 'Amazing
Stories', og som senere blev til en tv-serie?!

http://www.imdb.com/title/tt0105996/

- Dennis

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 18-11-05 17:52

On 2005-11-09 21:11:35 +0100, "CFist" <cfist@hotmail.com> said:

> [...]
det en reklame for TV1000 eller måske MTV.

> Jeg håber der er nogen som har lidt mere information omkring den. Evt.

Det er helt sikkert Federico Vitali's Lava-Lava! serie fra 1995. De kørte
bl.a. på TV1000.

Der var en overgang en russisk side hvor de havde en bunke af dem liggende
online i mpg-format, men nu kan jeg ikke lige finde den.

mvh
Mikkel Eide Eriksen