Er det Björk eller en anden? HVEM???
Fra : Anders

Dato : 09-11-05 20:41

Hej Gruppe,

Jeg har en del gange i den forløbne måned hørt en sang på P3 der lyder som
om det var Björk (på stemmen)

- Men musikken lyder meget "80´er agtigt" og ikke som det Björk-musik jeg
ellers har hørt, og som jeg ikke er vild med.

Jeg går ud fra at det er et hit lige for tiden, men jeg kan aldrig
høre/forstå hvad fæhovederne på P3 siger før eller efter de spiller en
sang...de taler som en flok irriterende folkeskole-karlsmart-agtige
drengerøve osv. osv )

Jeg synes at sangen er rigtig god og at hende der synger har en helt speciel
stemme. Så det KAN jo være at det ER Björk?

Er der nogen der har et bud?

Jeg kiggede på P3´s såkaldte playlist, men den var (selvfølgelig) ude af
funktion.

Mvh,
Anders

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-11-05 11:08

Det er uden tvivl - Royksopp med 'What else is there?' ...

De kommer iøvrigt på Vega 22/11 - og du kan uden tvivl se fotos på
http://rosenauer.dk efterfølgende :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-11-05 11:25

.... og det er iøvrigt ikke Björk men Karin Dreijer fra bandet The Knife der
er solist på det .. =)

Fra : Anders

Dato : 10-11-05 23:11

Hej Martin,

Ok, tusind tak for det!

Er al deres musik i dén stil? (What else is there?)

Glæder mig så til dine billeder! De er jo altid en fornøjelse at se på!

-Anders

Fra : rosenauer.dk

Dato : 11-11-05 19:36

Hej Anders!

Nej - deres musik er faktisk ret varieret - men generelt rigtigt godt. Den
forrige plade (har hørt den nye meget lidt) faldt i alt fald i god jord, og
du har med sikkerhed hørt en del af den, hvis blot du har haft en smule
tændt for radioen. Go shop - den fås garanteret billigt :)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk