Skærme
Fijala 3554
Adskillelse af fladskærm
Fra : Benny Højvælde

Dato : 09-11-05 13:15

Hej

Acer AL1711.

En af mine venner har fået en af disse skærme. Den har en lille fejl. Den er
åbenbart fuld af støv og døde insekter bag skærmen (har ikke selv set det).
Der må sidde et beskyttelseglas foran selve LCD panelet.
Kan den adskilles uden at tage skade?
Kan ikke finde en servicmanual på nettet.

Benny

Fra : Peter Martinsen

Dato : 09-11-05 16:07

"Benny Højvælde" <ehrsREMOVE@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Der må sidde et beskyttelseglas foran selve LCD panelet.
> Kan den adskilles uden at tage skade?
> Kan ikke finde en servicmanual på nettet.

Du kunne jo prøve at lede på Google efter en manual !

Mvh Peter

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-05 16:31

Benny Højvælde wrote:
> [...]
> beskyttelseglas foran selve LCD panelet. Kan den adskilles uden
> at tage skade?
> Kan ikke finde en servicmanual på nettet.

Har I spurgt Acer om de reparere den på garantien?
- Jeg har tidligere fået repareret en Samsung og en ViewSonic med
samme fejl under garantien.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund