Hvilke film på DVD til jul?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-11-05 09:49

Er der et sted man kan se en oversigt over film der udkommer op til jul som
bliver "julegavehittere"?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Rohde

Dato : 09-11-05 10:38

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

> Er der et sted man kan se en oversigt over film der udkommer op til jul
> som
> bliver "julegavehittere"?

Her kan du se nogle af de film der er planlagt til biograf samt købe og
lejefilm:
http://www.releaseplan.dk/

/Rohde

Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-11-05 13:59

> Her kan du se nogle af de film der er planlagt til biograf samt købe og
> lejefilm:
> http://www.releaseplan.dk/

Mangler der ikke noget den 18/11 ???

(Harry Potter f.eks.)...

Mvh
MRN

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-11-05 14:29

"Morten Nielsen" <hvadtrorduselv@haha.dk> writes:

> Mangler der ikke noget den 18/11 ???

Jo, og på mange andre datoer.

Sådan er det, når man baserer sig på frivillig arbejdskraft. Vi (Geek
Culture, der driver sitet) overvejer pt. meget kraftigt at lade det
dø, fordi sådan et site uden nøjagtige oplysninger ikke er meget værd.

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-11-05 16:53

On 09 Nov 2005 14:29:23 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

> [...]
>Culture, der driver sitet) overvejer pt. meget kraftigt at lade det
>dø, fordi sådan et site uden nøjagtige oplysninger ikke er meget værd.

Kan I ikke bare sortere lidt? I laver jo nolge glimrende anmeldelser

Fra : Holst

Dato : 11-11-05 13:51

Peter B. Juul wrote:

> Sådan er det, når man baserer sig på frivillig arbejdskraft. Vi (Geek
> Culture, der driver sitet) overvejer pt. meget kraftigt at lade det
> dø, fordi sådan et site uden nøjagtige oplysninger ikke er meget værd.

Enig. Hold jer til anmeldelserne.

Fra : KNL DtP

Dato : 09-11-05 18:06

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

> Er der et sted man kan se en oversigt over film der udkommer op til jul som
> bliver "julegavehittere"?

Jeg håber, at vi får en lækker 2-disc'er af Sin City, så den kan komme under
træet :)

MVH

Kristian

Fra : Jesper

Dato : 09-11-05 18:33

KNL DtP <knl_dtp@hotmail.com> wrote:

> Jeg håber, at vi får en lækker 2-disc'er af Sin City, så den kan komme under
> træet :)
>

> MVH
>
> Kristian

Har bestilt Sin City - Extended & Recut Version.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : KNL DtP

Dato : 10-11-05 18:38

> Har bestilt Sin City - Extended & Recut Version.

Har du et link?

MVH

Kristian

Fra : Jesper

Dato : 10-11-05 21:25

KNL DtP <knl_dtp@hotmail.com> wrote:

> Har du et link?
>
> MVH
>
> Kristian

http://www8.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=22078

Dog har CD-WOW skruet prisen op med £ 4 siden jeg bestilte!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Jesper

Dato : 09-11-05 18:33

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote:

> Er der et sted man kan se en oversigt over film der udkommer op til jul som
> bliver "julegavehittere"?

War of the Worlds, den udkommer i Dec og jeg har bestilt den.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Henrik Madsen

Dato : 10-11-05 10:00

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) writes:

> War of the Worlds, den udkommer i Dec og jeg har bestilt den.

Jeg nøjes med min The War of the Worlds. Men Red Dwarf series 7 og de
nye Toy Story SE'er skal jeg da ha'.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Jesper

Dato : 10-11-05 16:23

Henrik Madsen <news@henrikINGENSPAMmadsen.net> wrote:

> Jeg nøjes med min The War of the Worlds. Men Red Dwarf series 7 og de
> nye Toy Story SE'er skal jeg da ha'.

Husk også lige:

Space: Above And Beyond
Madagascar
Titanic 4 disc version

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-11-05 17:23

Hvilke julefilm (eller film der har jul som et-eller-andet-tema) hitter
hos jer andre?

Bad Santa er ustyrlig morsom
Alene Hjemme er hyggelig
Fars Fede Juleferie er næsten for meget af det gode

Andre forslag til DVD-kigning i julen?

Fra : the LU

Dato : 10-11-05 19:18

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bad Santa er ustyrlig morsom
> Alene Hjemme er hyggelig
> Fars Fede Juleferie er næsten for meget af det gode

The Nightmare Before Christmas ryger altid i afspilleren ved juletid
herhjemme.

/Toby

Fra : Kristian Nielsen

Dato : 10-11-05 19:43
Fra : XXX

Dato : 10-11-05 21:56

"the LU" <fart1138REM0VEME@hotmail.com> wrote in news:43738ed1$0$2101
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> The Nightmare Before Christmas ryger altid i afspilleren ved juletid
> herhjemme.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor den film er så populær.
Da jeg så den, kedede jeg mig voldsomt. Alt det syngeri i filmen =
Gaaaaaaaaab....

Fra : J.H.

Dato : 11-11-05 11:06

XXX wrote:

> Jeg forstår ikke helt, hvorfor den film er så populær.
> Da jeg så den, kedede jeg mig voldsomt. Alt det syngeri i filmen =
> Gaaaaaaaaab....

Første gang jeg så den, var min mening nøjagtig den samme.
Jeg kan ikke fordrage musicals og syngeri i film.
Men af en eller anden grund skulle jeg lige se den igen,
og nu, efter at have set den et hav af gange, er jeg vild med den
og synes at sang og musik er rigtig fedt.
Og - jeg ser den året rundt - og opdager stadig nye detaljer

Fra : Mr. D

Dato : 10-11-05 22:47

> [...]
>
> Bad Santa er ustyrlig morsom
> Alene Hjemme er hyggelig
> Fars Fede Juleferie er næsten for meget af det gode

FFJ var vel noget af det sjoveste julehalløjsa, der nogensinde var blevet
produceret, da den kom.

Hvad med dødbringende våben som julefilm?

Og hvad med den der gamle med ham der der får sit hvad er det nu ønske
opfyldt om at han aldrig har været født og derfor dør, hvorefter hans
ulykkelige kærlighed bliver den der gammeljomfru, som aldrig bliver gift, og
alt er så trist indtil enden, og filmen er ret gammel, hvad er det nu den
hedder, hvis at jeg fortæller, at den er sort hvid?

Simon

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-11-05 22:59

Hej!

Mr. D wrote:
> [...]
> alt er så trist indtil enden, og filmen er ret gammel, hvad er det nu den
> hedder, hvis at jeg fortæller, at den er sort hvid?

Det er vel historien om Scrooge? Den er iøvrigt godt genindspillet med Bill
Murray i hovedrollen:

http://www.imdb.com/title/tt0096061/

Jeg synes ihvertfald den er/var underholdende :) Har ikke set originalen...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Mr. D

Dato : 11-11-05 13:35

> Hej!

Hi :0)

> Det er vel historien om Scrooge? Den er iøvrigt godt genindspillet med
> Bill Murray i hovedrollen: http://www.imdb.com/title/tt0096061/

Nej, det var godt nok ikke den, jeg mente, selvom den selvfølgelig hører sig
til i julen - og Murrays version er absolut seværdig, ligesom Rip, Rap og
Rup versionen også skal på i de søde dage.

Nej, jeg tænkte godt nok på It's a Wonderful Life fra 1946 med James
Stewart, som Henrik Madsen nævner i et andet indlæg herunder.
http://www.imdb.com/title/tt0038650/

> Jeg synes ihvertfald den er/var underholdende :) Har ikke set
> originalen...

Scrooge-originalen? Den skal ikke ses, den skal læses

Simon

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-11-05 07:41

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Hvad med dødbringende våben som julefilm?

Nå ja, er det ikke den første, der starter med herlig julemusik?

Fra : Mr. D

Dato : 11-11-05 13:36

> Nå ja, er det ikke den første, der starter med herlig julemusik?

Jo, det er det - Julemusik tilsat rytmebox og en go bas - sammen med en
eminent kameraføring

simon

Fra : Henrik Madsen

Dato : 11-11-05 09:32

steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen) writes:

> Hvilke julefilm (eller film der har jul som et-eller-andet-tema) hitter
> hos jer andre?

"It's a Wonderful Life" ryger selvfølgelig altid lige i DVD'en på et
tidspunkt.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-11-05 22:03

Mr. D wrote:

> Hvad med dødbringende våben som julefilm?

Tænker du ikke på Die Hard?

Fra : Mr. D

Dato : 20-11-05 11:31

Mr. D wrote:

> Tænker du ikke på Die Hard?

Nej, men den er jo også ok som julefilm.

Nogen, der har set de nye, som er kommet i år? F. eks.:

Hjælp, det er jul
surviving christmas
santa claus (ny?)

simon

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 12-11-05 18:35

Peter B. Juul skrev:

> Jo, og på mange andre datoer.
>
> Sådan er det, når man baserer sig på frivillig arbejdskraft.
Ikke helt korrekt. Biozonen er mig bekendt ikke "frivillig" og den har
sgu haft nogle grelle fejl med tider det sidste års tid.
> Sådan et site uden nøjagtige oplysninger ikke er meget værd.
Næ men det er da bedre end ingenting og hvis man nu gør som HUR eller
DSB, gør opmærksom på "ca" oplysninger, så er det jo fair nok .-).