Nyt: Søg flybilletter på Google
Fra : Morten S Hansen

Dato : 09-11-05 17:44

Noget som måske kunne intressere mange i gruppen:

Indtast navnene på to byer på google.com og tryk søg -fx "copenhagen
london".
På den fremkomne side kan man vælge datoer og kan derefter gå direkte til
forskellige udbyderes resultater.

Det virker kun på Google.COM indtil videre...

Læs evt.

/morten

Fra : Jan

Dato : 09-11-05 18:49

Nix!
Det dur osse på Google.dk

Venlig hilsen
Jan Larsen

Fra : Morten S Hansen

Dato : 09-11-05 19:52

Fedt nok! tjekkede slet ikke .dk -det var bare hvad politiken skrev

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 10-11-05 08:50

Hmmm......jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet med london
og copenhagen, samt andre, men ingen af søgningerne har givet det
ønskede resultat.

Noget specielt man skal gøre?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-11-05 10:02

wolff13@gmail.com skrev:

> Hmmm......jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet med london
> og copenhagen, samt andre, men ingen af søgningerne har givet det
> ønskede resultat.
>
> Noget specielt man skal gøre?

Husk at bruge google.com. Det virker endnu ikke på google.dk.

--
Mvh. Peter
"Ã.rh, hvaaad!"

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-11-05 05:58

Der er ingen grund til at vente på, at google får det til at virke, for der
findes en dansk "metasøger", som allerede virker... www.flyrejsen.dk.

Læs evt.: http://www.bt.dk/rejser/artikel:aid=394144/

Prøv den!