Hjælp - THX trailer på S-VCD
Fra : KO

Dato : 10-06-01 13:41

Nogen som kan hjælpe?? Jeg har nu fundet en masse THX, DTS og Dolby Digital
trailers. Men hvordan "overføres" de til SVCD med AC-3 lyden i behold? Kan
sagtens finde ud af det, hvis lyden forbliver i stereo, men det er der jo
ikke meget fidus i!

Alle som hjælper, kan få en skive med trailerne, når/hvis jeg finder ud af
det.

Håber ikke dette er alt for off topic.

--
- PS: Denne besked er ligeledes sendt til dk.kultur.film

Fra : Anders And

Dato : 10-06-01 19:59

Læs DTS demo disc lidt længere nede der er links til nogle sider
Kim