Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9550 128 MB + 128MB
Fra : EBA

Dato : 09-11-05 16:45

Hej NG.

Jeg har et SAPPHIRE RADEON 9550 grafikkort med 256MB på, men mit problem er
at det er delt således at jeg har et primært på 128MB og et sekundært på
128MB.
Kan jeg ikke lave så jeg får alle 256MB til at virke på en gang?

VH EBA

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-05 21:58

> [...]
> 128MB.
> Kan jeg ikke lave så jeg får alle 256MB til at virke på en gang?

Ikke forstået... Er det et onboard grafikkort som deler grafikkort med
resten af systemet?

Brian

Fra : EBA

Dato : 09-11-05 22:08

Nej, det er et indstikskort som er købt med 256MB, der er kun det ene
grafikkort i maskinen.

EBA

Fra : Brian Lund

Dato : 10-11-05 01:15

> Nej, det er et indstikskort som er købt med 256MB, der er kun det ene
> grafikkort i maskinen.

Så deler den vel heller ikke RAM!?

Brian

Fra : EBA

Dato : 10-11-05 10:34

Hvis jeg kigger under enhedshåndtering og vælger mit skærmkort, står der to
ens kort (et primært og et sekundært) hver med 128MB, men jeg købte
grafikkortet med 256MB på. Og jeg har bel ikke noget at bruge et sekundært
grafikkort til, med mindre jeg bruger to skærme, hvilket jeg ikke har tænkt
mig.

VH EBA

Fra : EBA

Dato : 10-11-05 10:37

Ups. Det hedder jo Sapphire Radeon 9250, og ikke 9550, Sorry