WAP - Palmpilot
Fra : Biker Mike

Dato : 10-06-01 13:48

hvis man har enten en mobiltelefon med WAP, eller en PAlm pilot kan man
tilrettelægge og "downloade" sin rute her.

til Palm pilot se her
http://www.mappy.co.uk/cgi-bin/hsrun/haht5/mappy/StateId/BrTMrtiiqB8cqQXNdTe
7qt49tERkq-U4aw/HAHTpage/mappy.Hspage_pivot.run?theme=direct&rubrique=palm

Til WAP telefon se her
http://www.mappy.co.uk/cgi-bin/hsrun/haht5/mappy/StateId/BrTMrtiiqB8cqQXNdTe
7qt49tERkq-U4aw/HAHTpage/mappy.Hspage_pivot.run?theme=direct&rubrique=wap

hilsen Michael

Fra : Biker Mike

Dato : 10-06-01 14:22

hmmm,, Jeg kan se at mit mail program har klippet linket over, så prøv her i
stedet . www.mappy.co.uk

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-06-01 22:42

"Biker Mike" <dko12134@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hvis man har enten en mobiltelefon med WAP, eller en PAlm pilot kan man
> tilrettelægge og "downloade" sin rute her.
>
> Til WAP telefon se her
> http://www.mappy.co.uk/

Det ser ud til at det virker.
Det kan da ihvertfald finde hvor jeg bor

Så nu har jeg gemt det wap-link i mobilossen

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der ikke har haft svært ved at finde rundt

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-06-01 10:11

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> wrote in article
<rSRU6.3256$rs4.622362@news010.worldonline.dk>...

> Så nu har jeg gemt det wap-link i mobilossen

Husk også wap.krak.dk, ruteplan og det hele.
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Biker Mike

Dato : 11-06-01 15:50

Hvodden virker dethersens WAP så, kan den ex vise hvor man er , eller har
man bare en mini krak på displayet og må så selv hitte ud af hvor man har
forvildet sig hen ?

hilsen Michael

Fra : Søren L Hansen

Dato : 11-06-01 14:59

Biker Mike <dko12134@vip.cybercity.dk> wrote in article
<9g2ii8$onk$1@news.cybercity.dk>...

> Hvodden virker dethersens WAP så, kan den ex vise hvor man er , eller har
> man bare en mini krak på displayet og må så selv hitte ud af hvor man
har
> forvildet sig hen ?

Jep. LBS = location based service er kun liiiige under udvikling. Men det
bliver dælme smart når det kommer.
Der er også en svensk side: www.bikeposition.com

Fra : Biker Mike

Dato : 12-06-01 20:30

Yes ! så mangler vi bare at der er en lille GPS del i mobilos så den helt
nøjagtigt ved hvor den er , og når man så kører ind i et nyt område
"downloader" den automatisk det nye kort fra nettet, Genialt ingen kort at
rode rundt med, altid opdateret ligegyldigt hvor og hvornår man er, eneste
hage måske den astronomiske telefon regning
--
Hilsen Michael

Fra : Søren L Hansen

Dato : 12-06-01 22:10

"Biker Mike" <dko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> hage måske den astronomiske telefon regning
> --
Næ, for hvis man kører med en GPRS-telefon betaler man kun for det man
downloader. Og bare vent, Location based service er stærkt på vej, jeg så
flere snilde løsninger på GIS konference i Amsterdam.

S.