/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Byt dit Nikonbatteri (EN-EL3)
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 08-11-05 17:18

Læs mere her:
http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11

Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

 
 
Carsten Saugmann (08-11-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Saugmann


Dato : 08-11-05 19:26

For mig ligner det mest af alt, at der er "smuttet" noget på den side med
beskrivelsen af prodceduren. Der hvor jeg forventede der ville være en
anvisning (link), står der lige pludselig, at man "alternativt kan ringe
til..." (alternativ til hvad...).

Alt efter temperament kan man vel ringe i morgen eller vente og se om ikke
de får rettet op på det.

Men mit batteri er omfattet. I øvrigt kunne jeg da ikke finde partinummeret
efter den danske beskrivelse - det hjalp med den engelske, som har en
illustration (find det indgraveret "nede i hullet" midt på batteriet). Måske
er det "morfar-brillerne" der var årsagen

På den danske side roder man også rundt mellem "EN-EL3" og "EL-EL3" et par
steder.

Mvh/Carsten-S

"Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:1h5pxde.1o8snan1y0mofrN%henrikrfjernes@mail.dk...
> Læs mere her:
> http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
>
> Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Rasmussen



Steen Larsen (08-11-2005)
Kommentar
Fra : Steen Larsen


Dato : 08-11-05 20:04

In article <4370edbd$0$1778$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Carsten Saugmann" <(jeghaderspam)saugmann@post4.tele.dk> wrote:

> For mig ligner det mest af alt, at der er "smuttet" noget på den side med
> beskrivelsen af prodceduren. Der hvor jeg forventede der ville være en
> anvisning (link), står der lige pludselig, at man "alternativt kan ringe
> til..." (alternativ til hvad...).
>
> Mvh/Carsten-S
>
> "Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:1h5pxde.1o8snan1y0mofrN%henrikrfjernes@mail.dk...
> > Læs mere her:
> > http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
> >
> > Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
> >
> > --
> > Venlig hilsen
> > Henrik Rasmussen

Jeg kan heller ikke se at der er en anvisning men har nu registreret
batteriet og lavet en forespørgsel hvor jeg iøvrigt beklager at de ikke
sender et nyt batteri med en retur-kuvert så man ikke skal leve uden
batteri i et antal dage/uger. Jeg har aldrig været ude for at løbe
batteriet tør så jeg har ikke så meget lyst til at købe et nyt i
mellemtiden.

Viggo Br?ndegaard Ni~ (08-11-2005)
Kommentar
Fra : Viggo Br?ndegaard Ni~


Dato : 08-11-05 23:39

"Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev:
>
> Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>
Tak for din oplysning!
Nej, det lykkedes heller ikke mig - og mit batteri er også på listen. Jeg
venter foreløbig på de tiltag andre skriver om her.

Mvh. Viggo



Michael (09-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 09-11-05 17:06

Henrik Rasmussen wrote:
> Læs mere her:
> http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
>
> Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>
Jeg har i dag ringet til Nikon på tel. nr. 82 33 27 13,
får en tilsendt en frankeret konvolut, så jeg kan retunere
batteriet. Tjek for en sikkerheds skyld lige Jeres profildata
på deres support side før og efter I har talt med Nikon.

Mvh.
Michael

Henrik Rasmussen (11-11-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Rasmussen


Dato : 11-11-05 00:18

Michael <nospam2me@invalid.dk> wrote:

> Henrik Rasmussen wrote:
> > Læs mere her:
> > http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
> >
> > Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
> >
> Jeg har i dag ringet til Nikon på tel. nr. 82 33 27 13,
> får en tilsendt en frankeret konvolut, så jeg kan retunere
> batteriet. Tjek for en sikkerheds skyld lige Jeres profildata
> på deres support side før og efter I har talt med Nikon.
>
> Mvh.
> Michael

Jeg ordnede det også over telefonen idag og kan bekræfte at det er
vigtigt at tjekke sin profil efterfølgende.
Manden jeg talte med var svensker og det gav anledning til et par
misforståelser bla. angånde min adresse!

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Michael (11-11-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 11-11-05 15:55

Henrik Rasmussen wrote:
> Michael <nospam2me@invalid.dk> wrote:
>
>
>>Henrik Rasmussen wrote:
>>
>>>Læs mere her:
>>>http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
>>>
>>>Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>>>
>>
>>Jeg har i dag ringet til Nikon på tel. nr. 82 33 27 13,
>>får en tilsendt en frankeret konvolut, så jeg kan retunere
>>batteriet. Tjek for en sikkerheds skyld lige Jeres profildata
>> på deres support side før og efter I har talt med Nikon.
>>
>>Mvh.
>>Michael
>
>
> Jeg ordnede det også over telefonen idag og kan bekræfte at det er
> vigtigt at tjekke sin profil efterfølgende.
> Manden jeg talte med var svensker og det gav anledning til et par
> misforståelser bla. angånde min adresse!
>
Jeg talte også med svenskeren. Han kunne først ikke finde mit navn,
så slog han min e-mail adr. op og fandt mig i systemet, han havde
meget svært ved at forstå min adresse, spurgte om han ikke bare
kunne se min adresse i deres system det kunne han ikke, underligt.

Mvh.
Michael

Søren Wind (09-11-2005)
Kommentar
Fra : Søren Wind


Dato : 09-11-05 19:12

> Læs mere her:
> http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11

HULK... Hvilket år... mit kamera brænder, min bil brænder, men min
kæreste er aldeles slukket
--
mvh.
Søren H. Wind - www.opz.dk



Povl H. Pedersen (09-11-2005)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 09-11-05 20:21

In article <43723bfb$0$12399$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>, Søren Wind wrote:
>> Læs mere her:
>> http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
>
> HULK... Hvilket år... mit kamera brænder, min bil brænder, men min
> kæreste er aldeles slukket

Durex siger du skal være glad hvis hun virker 98 gange om året når
du er dansker. Men hvis hun er en japansk model, så bliver det ikke
til noget hver uge, men kun 45 gange om året.

Newbie@news (09-11-2005)
Kommentar
Fra : Newbie@news


Dato : 09-11-05 20:40

"Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:1h5pxde.1o8snan1y0mofrN%henrikrfjernes@mail.dk...
> Læs mere her:
> http://www.europe-nikon.com/default.aspx?countryId=11&languageId=11
>
> Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Rasmussen

Jeg har skrevet til Nikon-support, at jeg også mangler noget i deres
vejledning for at kunne få tilsendt kuverten. Og fået svar at jeg skal
registrere mig og mit kamera på deres hjemmeside, yeah right.
Jeg og mit kamera er registreret.
Venter nu spændt på hvad de så vil have at jeg skal gøre for at få byttet
batteriet. Og når det kommer vil jeg skriver det her i NG.
hej




Viggo Br?ndegaard Ni~ (09-11-2005)
Kommentar
Fra : Viggo Br?ndegaard Ni~


Dato : 09-11-05 22:20

"Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev:
>
> Er det lykkedes nogen at fuldende bestillingsproceduren?
>
- Jeg fik dette svar idag:

Dear Viggo Brøndegaard,

Thank you for contacting Nikon.

Unfortunately an error has been found on our website, which for the time
being makes it impossible to use the on-line registration form. Of course
this problem will be taken care of as soon as possible. Meanwhile, please
call 82332713 and the envelope needed in order to return your battery will
be sent to you. By calling this number, you will also be able to get more
information regarding the recall.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind Regards,

Luise Madsen
Nikon Europe Support
www.europe-nikon.com/support



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408936
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste